Thursday 16 July 2009

~My 10th Award from Intan~



Firstly..thanks yea intan..my lovely ex-schoolmate (PMR'94) for this award..at this point of time..this is my 10th award since I join this blogging world..nevertheless I deeply honoured with all these awards..once again...gracias..

"Don't walk in front of me, I may not follow..
Don't walk behind me, I may not lead..
Just walk beside me and be my friend.."


  • Sila copy paste award ini di blog anda ..
  • Sila copy paste award ini di sidebar blog anda ..
  • Pass kan award ini kepada 5 rakan anda ..

4 comments:

  1. thanks yatt dgn pantas nyer hang amik award..thank you again dear.....
    p/s semlm aku menang bid tea pot royal albert..heheh tk pernah terjebak nie....lps ni..abis le fulus aku..hehehehe

    ReplyDelete
  2. intan..u r welcome..org dah kasi..amik jer ler..hehe..lagipun bz skit nak post n3 lately..so buat n3 award pun okey gak sbg syarat..hahaha..whaaaaaaaa..nak gakkkkkkkkkkkkkkk teapot tu...tunjuk skit ghupanyer.....ceq tak sabaqqqqqqqq..hehe..

    ReplyDelete
  3. boleh sgt..tp through email hang je la sbb brgnyer tk sampai lagi..gambar yg dlm ebay ader ler...

    ReplyDelete
  4. intan..bape hang dapat kalau convert ke rm? nie my email..yattbzgg@yahoo.com

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..