Tuesday 21 July 2009

~Hari Bahagia Akan Tiba~



(Abang Pian & Rina)


Salam semua..

hari nie off pasal pinggan mangkuk jap..tengok fotopages ayah ada n3 baru yang mungkin boleh saya kongsi bersama..


so today.. just nak share kegembiraan keluarga saya..1 ogos 2009 bakal menyaksikan hari bersejarah abang saya yang akan diijab kabulkan dengan wanita pilihan hati & pada 15 Ogos 2009 majlis menyambut menantu di rumah saya di bagan ajam penang..
(pada kawan2 blogger..dijemput hadir esp yg dok penang tu..hehehe..)

adiknya nie dah 3 orang anak..baru terbuka hati abang nak mendirikan masjid..hehehe..baru sampai seru gamaknya..harapan saya moga abang menempuh alam perkahwinan dengan penuh tanggungjawab..moga bahagia hingga ke akhir hayat..aminn..
gambar2 nie adalah semasa majlis pertunangan abang pada tahun 2007...layan ajer ler these pictures..

groom-to-be




sarung cincin..

that's all for today..tata..


6 comments:

  1. Fuyoooo lamonya bertunang...2 tahun..tabik spring ler. Akak dulu bertunang 6 bulan aje..moga bahagia hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete
  2. itulah saya pun baru nak tegur..lamanya bertunang, saya dulu setahun..

    yatt..hantar kad jemputan cantik2 baru akak pi..heheh lawak ja no..

    ReplyDelete
  3. yatt,nanti fotografernya mesti ramai kan?hehe

    ReplyDelete
  4. k.nor
    ~kejap jer akak..pejam celik pejam celik..dah 2 tahun..hehe..thanks yea akak for the wish..nanti saya panjangkan ke abang saya k..

    k.khaty
    ~hehe..abang saya nie special case..akhirnya dah jodoh..kad belum siap le akak..lagipun kat kampung..nanti saya jemput via sms..hehe..datang jangan tak datang..akak belum pernah bersua muka..lagipun buat kat dewan panorama pantai bersih..boleh kita bergeder2 kat sana..hehe..

    nassir
    ~jom le ke sana..boleh balik kepala batas sekali..fotografer..as usual ler..setiap sudut..hahaha..

    ReplyDelete
  5. insyaAllah yatt
    kalau ada rezeki,sampai la sana

    ReplyDelete
  6. ooo..dewan panorama..
    lama tak berkelah pantai bersih..
    inssaAllah kalau ada peluang akak akan pi bawak
    rombongan anak2 sekali..heheh

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..