Wednesday 17 February 2010

~ Hasil Barter Dari Ezany~





salam semua..



kali nie nak share hasil barter ngan pemuda gopeng..actually dah lama dapat dari ezany..tapi belum buat n3..sorry yea dik..bukannya tak sudi nak n3 tapi dah terbalut cantik dalam kotak kirimannya..so saya biarkan "depa" berehat dalam kotak..sementara ada tempat yang sesuai..banyak jugak hasil barter ngan adik kita yang sorang nie..barang2 zany kali nie diterima hasil pertolongan kak nannie masa pertemuannya di memory lane dulu..terima kasih banyak2 pada kak nannie..

saya salute dengan cik adik kita yang minatnya berputik untuk kolek barang2 lama pada usia yang pada saya sungguh awal..kalau saya dulu..sebaya zany..masih2 enjoy shopping itu ini..kasut baju tudung..bla bla bla..kalau nak list tak cukup page..hehehe..tak penah terpikir untuk terjebak untuk membuat koleksi pinggan mangkuk..maybe zany nie bayangan pakar antik kita..en.taj..yang berkecimpung dalam dunia antik sejak hingusan lagi..hehehe..

inilah dia hasil barterku dengan adik ezany..saya perincikan satu2 untuk kenangan bertulis buat diri saya..

set retro jug & gelas berwarna biru laut..

jug yang menawan..warnanya lebih pekat..

gelas yang sungguh nipis & biru agak cair..

tureen bowl corak geometri..

close-up tureen..
simple jer coraknya..mesti kak nannie suka camnie kan..

mangkuk bunga ros & pelita comeyy pula hadiah darinya..

itu sahaja hasil barter first round..
ada lagi yang second round..belum terima..hehehe..

lastly..istimewa buat ezany..
terima kasih atas budi baik & pertolongan ye dikk..
ada rezeki kita barter lagi..



that's all for now..
tata..





4 comments:

  1. salam Yatt,

    masa ezany entry set gelas ni akak janji ngan dia nak n3 gelas yg sama tapi janji tinggal janji..set gelas yatt tu sama ngan akak punya tapi hijau..arwah MIL punya tapi akak yg simpan ..nanti2 kita share ya Yatt...

    ReplyDelete
  2. salam kak..

    hehee...terharu saya akak buat n3 ni n bacenye pun terharu gak...hehee...xsangka dah duduk umh akak set jug n tureen tu..hehee...ok apepun thnks byk2 ye kak..sy ingt budi akak smpi bile2..

    ReplyDelete
  3. kak nor..
    wasalam akak..hehe..akak dah n3 pun..cantik2 gelas tu..saya paling berkenan set jug & gelas hijau tu..kalau ada set hijau xtra boleh gak barter ngan saya..thanks ye sis sbb buat n3 sequel.. ;)

    ReplyDelete
  4. ezany..
    wsalam zany..hehe..no hal ler dik..selalunya akak memamng camtu..kalau tak letak n3 sini..takut2 satu hari berkubur gitu ajer kan..almaklumlah..koleksi kita kan jenis yang mudah pecah..satu2 harapan yang boleh buat kenangan kat sini jer kan..apapun..jasa baik zany pun akan akak ingat sampai bila2..thanks for everything ye dikk.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..