Tuesday 23 February 2010

~Cucu Betong~






salam selasa..



dulu saya dah masukkan n3 buluh betung nie..boleh klik {DI SINI}..
selepas n3 dibuat..saya dapat panggilan dari mama heritage..beliau ingin menghadiahkan teko bulat buluh betung..kasihan katanya sebab set saya tak beribu..orang cakap rezeki jangan ditolak..so teko nie dah bertukar milik..buat mama heritage..jutaan terima ksih diucapkan..kalau ada lagi yang nak sedekah padaku yang baru nak bertatih2 nie.. jangan lupa khabar2kan ye..hehehe.. ;)




kemudian saya menambah lagi sebiji teko mini dari kak azzah..



dulu mug hanya seketui..sekarang dah berdua..hehehe..



cawan & pinggan nie hasil barter saya dengan kak shas dulu..



that's all for buluh betung..

coming up next..adik beradiknya>>>buluh emas...







No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..