Thursday 26 November 2009

~Tureen from Eija~



salam khamis..


alhamdulillah..saya dah sihat tapi still takde mood nak buat n3..sebab baby pulak yang panas badannya..merengek jer..nak kena berkepit jer..

kali nie cuma nak share tureen yang dibeli dari eija JB..

bagaimana tureen nie berpindah tangan?..alkisah eija tak minat nak simpan tureen nie..so beliau mengoffer diri nak jual kat saya..saya as usual..teruslah masuk meminang..walaupun agak lama eija nak keluarkan kata putus..akhirnya tureen comey nie pun berhijrah ke sini..

setelah sampai saya baru terperasan yang tureen nie bunganya sama cam cik mat..boleh klik {di sini} kalau nak tengok tureen mak cik beliau yang tak jadi kawin tu..hehehe..nak tau kisah selanjutnya baca di sana..sana..sana...

pandangan atas..tureen nie comey jer..
berukuran 5" mangkuk & 6" penutup..

close-up bunganya..sweet jer kan..

buat eija..
thanks a lot atas kesudian melepaskan tureen yang berharga nie pada saya..betul2 suka sebab belum ada bunga nie..

ada satu lagi n3 menyusul..
jumpa lagi..


4 comments:

  1. salam yatt..
    memang murah rezeki yatt..cantik bunga pada tureen ni..esok boleh la guna untuk hidangan raya..

    ReplyDelete
  2. ishh tureen tu kat kalau boh sebelah tureen saya, mesti nampak mcm kak dgn adik....

    ReplyDelete
  3. wsalam kak aton..
    ~terima kasih banyak2 akak..aminnn..saya pun harap kakak2 & abang2 pun dapat cari seperti yang saya ada nie..
    tak guna pun untuk hidangan raya..hehe..cuma tinggal kitorang anak beranak jer..adik2 saya balik penang..

    ReplyDelete
  4. cik mat..
    ~itu lahh cik mat..dah dapat depan mata baru perasan sama cam cik mat..memang comey jer tureen nie..kak "balqis" dia kat lokasi penggambaran cinta balqis..ahakss!!..si adik "marissa" nie sedang berbahagia ngan ezany di KL..hehehe.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..