Monday 22 February 2010

~J&G Meakin Sunshine~





salam isnin..



meakin kembali..teko gumukss sunshine yang saya gandingkan dengan escort2 sunshine yang berlainan motif..takyah citer panjang..jom kita layan keindahan meakin yang tiada tukar gantinya..


sugar creamer & platter 12"..
mempunyai motif bunga ros yang sungguh menawan..



that's all for today..
tata..





6 comments:

  1. askm Yatt,

    memang betul tak yah cakap benyak..layan je keindahan meakin ni..akak suka sangatttttt...naik juling mata kak ni tgk koleksi meakin yatt..heheheh tahniah yatt....

    ReplyDelete
  2. Yatt... lawan tul oval platter rose tu...nak komen pun MALAS...hehehehe..

    ReplyDelete
  3. salam kak..hehee...
    memang mengancam...
    akak ada xtra x sugar bowl, creamer n oval plate yg bunga dlm pic atas sekali tu?? yg bunga ros die ada kaler merah dan biru tu?? klu ada sy sanggup beli kat akak sbb sy ada set die cuma xda creamer, sugar bowl n oval plate die je

    ReplyDelete
  4. kak nor..
    wsalam akak..betul tu..kalau letak dia saja pun kan..nampak menyerlah sangat..saya pun jatuh cintan dengan meakin nie..kalau ada lagi meakin yang saya rasa berpatutan..nak gak menambah..hehehe..saya dok impikan set yg complete sekali dengan dinnerset yang tiptop & takde cacat cela..teringin gak nak pakai kan..moga impianku tercapai..aminn..

    ReplyDelete
  5. cik mat..
    amboihhh..dah tahap malas nak komen dah..huhu..mesti dah muak kan..nie yg saya bertambah MALAS nak buat n3..hehehe..

    ReplyDelete
  6. ezany..
    sorry yea dikkk..akak ada yang tu jer..takde lebih2..akak tak kisah nak letgo..tapi kalau boleh carikan akak ganti yang sama..tapi bunga lain..kalau dah ada roger2 akak yea..nanti jangan lupa buat n3 te..nak gak tengok anak beranak dia yang lain.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..