Monday 6 July 2009

~Dating My EG Partner~





salam semua..

sabtu lepas saya bertemu dengan k.intan..partner EG saya kali nie..first time jumpa in person dengan k.intan nie..lembut aja muka k.intan nie..begitu juga cara k.intan bertutur..saya begitu senang berbual ngan k.intan nie walaupun hanya bertemu di sebuah bus stop bertentang dgn JJ wangsa maju..di kawasan perumahan k.intan..hehehe..akan kuingat sampai bila2 akak.. :-)



dating kali nie bersama hadiah EG k.intan kepada saya..begitu teruja sekali membuka kotak yang dihiasi reben yang sungguh cantik...setelah kotak yg cantik nie dibuka.....



tanpa disangka2..hadiah yang begitu istimewa sekali diterima..satu set trios (1 pring kuih dan satu set cawan bersama piring) dan sugar creamer set yang sepadan...menurut k.intan..arwah MIL k.intan yang punya..syukur alhamdulilah k.intan percayakan saya utk menjaga peninggalan arwah MIL akak tu..

kalau dilihat..pic gift tersebut..memang nampak gambar geisha ala2 oshin (bak kata cik mat)..tapi memang betul ler cik mat..terus saya teringat oshin..anak2 saya tak habis2 belek gambar geisha kat cawan tu..sebab nie first time saya ada koleksi geisha nie..so diorang nie pun agak perak sikit..hehehe..siap diorang cakap..hantu kakak..hahaha..

pic di bawah adalah gambar saya bersama k.intan di bus stop tersebut..darurat sungguh..snap sendiri jer..hehehe..memang kelakar bila diingatkan kembali..insyaAllah di lain masa..kita bertemu lagi..kita dating makan2 yea akak..hehehe..


(si penerima gift tersenyum lebar..hehehe..)

lastly..terima kasih banyak2 buat k.intan..atas kepercayaan akak untuk menghadiahkan set japan yang begitu cantik sekali nie..pemberianmu ini sungguh bermakna kepada saya..akan kujaga sebaik mungkin..insyaAllah..

buat mrsnor jugak..tahniah di atas program EG yang dianjurkan..
buat k.ifa..insyaAllah petang nie saya pos hadiah utk akak ok..tunggu...

10 comments:

  1. yatt, bertuah nya kamu...dapat set heirloom gitu, kena jaga elok2 tu...hehehe

    ReplyDelete
  2. wah bertuahnya Yatt..comey set tu tapi cun lagi Yatt dan Kak Intan. Tak puas menatapnya

    ReplyDelete
  3. eskay
    ~memang bertuah dapat set heirloom nie..lagipun memang dok mencari cawan geisha nie..tengok2 dapat hadiah pulak dari k.intan..apalagi melompat kegembiraan ler..hehehe...

    k.nor
    ~bertuah sebab akak yg cabut undi..hehehe..mmg comey set tu & lagi comey kitorang yang dating panas2 kat bus stop tu..tak sempat nak touch-up..hehehe..

    ReplyDelete
  4. Yatt n kak intan...

    sama-sama cun ...bila lagi nak dating dgn saya ni kak intan ....

    ReplyDelete
  5. salam yatt..
    seronok dan untungnya yatt dpt koleksi dr mil kak intan lagi...teringin jga nk jumpa yatt dan kak intan tapi akk ni ganaz skit tkt kak intan dan yatt lari je...x dpt nk seratai gift yg kak nor anjurkan sbb tgh sbk..dgn shafiq hr tu...

    ReplyDelete
  6. yatt bestnya dapat hadiah.. lagi la seronok dapat dating2.. hehe..
    set dr koleksi MIL kak intan ye.. kiranya ada sentimental value tu.. tahniah yatt dpt gift yg cantik tu.. *smile*

    ReplyDelete
  7. k.sue
    ~toche2 akak..takkan nak ajak k.intan jer..hehehe..kita pun belum keluar dating lagi akak..aritu segerombolan datang..jom buat mmommy's day out.. :-)

    k.azlina
    ~mmg syok sgt akak..anak2 tak abis2 nak rebut2 tengok cawan tu..sampai kena sorok..hehe..mana ada saya lembut akak..ganas gak nie..nanti2 kalau ke area2 manjung..saya calling2..tapi xde no.akak..next time jom join EG nie k..baru meriahhh!!

    k.ifa
    ~mmg best..lagi best dapat jumpa live gitu..hehe..yg paling beruntung of course ler koleksi arwah MIL k.intan tu..memang sangat2 berbesar hati dapat spesel gift tu..hehehe..btw..akak punya saya dah pos petang tadi..insyaAllah lusa sampai kot.. :-)

    ReplyDelete
  8. salam...wah...memang beruntung yatt dapat set yg memang sangat2 special...ada sentimental value lg...susah nak dapat tuuu..

    ReplyDelete
  9. salam yatt...waaa, tahniah dpt set geisha tu, very the sexy kann....

    ReplyDelete
  10. k.ca
    ~wsalam akak..tulahh..kali nie memang sangat beruntung dapat partner yg sporting giler nie..hehehe..dapat koleksi kesayangan k.intan lagi..lucky me! :-)

    cik mat
    ~wsalam cik mat..thanks..memang da very sexy..at last dapat gak tengok cwn geisha nie from my view..hehehe..

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..