Tuesday 28 July 2009

~Jejak Kasih~




Salam semua..

hari nie n3 simple gak..just wanna show uols my "catch" during my visit to Amcorp Mall last week..this creamer jug I bought from Kak Lyn Amcorp really match the sugar pot that I got from Kak Khaty few months back..

creamer from terengganu kite..

cuba kawan2 tengok telinga dia kan..betul2 sama..dari genetik famili yang sama..tak sangka kan masing2 dari Penang dan Terengganu..bertemu semula di rumahku..macam program jejak kasih pulak..hehe..
Kak Azie
..nielah creamer yang saya citer kat akak tu..lain kan dari sugar creamer akak tu kan..

telinga capang yang tebal..hehe..

kalau kawan2 tertinggal n3 saya yang lepas pasal cabbage roses nie boleh klik {DI SINI}

that's all folks..kalau rajin2 nanti saya buat n3 baru..hehe..berita terkini saya baru dapat tau..kampus cuti seminggu..ada kes H1N1..yabedabeduuuuuu.. :-)

11 comments:

  1. Salam...
    amboii yatt..sukanye dia cuti seminggu hehehe...
    kak mmg suka sgt pattern rose cabbage ni..sweet sgt kan..flea market kat amcorp mall tu mmg jual brg2 lama ker

    ReplyDelete
  2. hehehe.. cantek yatt.. comey!.. hehehehe ada gak kawan baru!.. hehehehe.. I am still looking for sugar bowl.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. kak ita
    ~wsalam kak ita..nanti2 kalau saya free saya tangkap gambar fleamarket tu..memang LG floor every weekend ada jual barang2 lama nie termasuk pinggan mangkuk..selalu saya ke sana..tak sempat nak tangkap gambar sebab kelam kabut ngan anak2 yg berlari..hehe..best tau akak ke sana..cuci mata tengok pelbagai jenis barang2 lama nie... :-)

    kak azie
    ~cantek kan akak..lain skit dari yg biasa kita tengok bentuknya..sugar bowl twin roses tu kalau saya jumpa..saya belikan utk akak k..dun worry sis.. :-)

    ReplyDelete
  4. Salam Yatt.

    Cun melecun. Set ini yang akan masih mencari tapi belum berhasil lagi. Klu yatt jumpe di mane2, tlg lah belikan akak ye.

    ReplyDelete
  5. wsalam kak gee..akak cari pinggan ke teaset..aritu saya belikan kak aziah teaset nie dari kak fuziah..belum bagi lagipun kat dia..still saya simpan..rasanya kak fuziah tu ada lagi satu set..dah tak jumpe kat apekss munger nie akak..terpaksa gak beli kat kak fuziah..hehehe..

    ReplyDelete
  6. Salam Yatt.

    Akak suka teaset. Klu jumpe, tlg belikan akak ye.

    ReplyDelete
  7. salam yatt....saya pun mmg suka set cabbage rose (selain kekwa merah tuu)...terjeless tgk creamer jug tu..mmg ngam2 je kan dgn sugar pot tu....

    ReplyDelete
  8. insyaAllah kak gee..can i have ur hp no.?

    ReplyDelete
  9. wsalam cik mat..yup..betul tu cik mat..diorang nie ngam2 hoi gitu..hehe..nampak gayanya ramai yg suka cabbage roses nie kan..kalau dapat teko aladin mesti lagi cun cam kak sue dapat tu..huwaaaaaaa..lagi saya jeles tau..

    ReplyDelete
  10. salam yatt..cantik yatt..koleksi yatt kali ini ada 2 teliga lagi...

    ReplyDelete
  11. wsalam kak ina..betul tu akak..sbb cantiklah ramai yang suka cabbage roses nie akak..betul2 sy bernasib baik jumpa pasangan dia yang ada telinga yang sama..hehe..

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..