Sunday 26 December 2010

~Bekas Labu Kaca~



السلام عليكم
salam ahad..


nak share bekas labu kaca yang saya ada setakat ini..sangat suka bentuk labu kaca ni..cantik & unik!..kalau nak tengok koleksi master of labu kaca, adik ezany boleh klik {di sini}..macam2 ada..i tell you..hehehe.

yang hijau ni my peberet..sangat cantik & in top top condition..hasil pertolongan adik ezany....hehehe..pssstttt zany..kalau ada si amber & biru lagi rembatkan untuk akak yer..


labu kaca yang berwarna warni..memang meriah..
dari kak ain zuryn..


yang ni dari pun dari kak ain..cuma takde gelas yang sepadan..kak ain gantikan dengan gelas plain yang lain..terima kasih banyak2..hehe..


lastly, yang ni dari adik ezany..memang ada satu ketika dahulu, saya tak sihat..saya gunakan untuk senang saya makan ubat di bilik tidur..sayangnya dah terpecah gelasnya hanya dengan tergolek di atas tilam lalu terbelah dua..hehehe..takde rezeki..untuk posing ni saya pinjam gelas kak ain di atas..




bagi pada sesiapa yang tak kenal kak ain @ kaseh antik ainzuryn..ni lah dia kak ain yang comey lote..saya singgah bertemu dengannya di gopeng untuk mengambil labu kaca ini dalam perjalanan kembali ke KL dari penang..gambar ni si faris yang snap..memang kelabu asap ditambah lagi dengan cuaca yang mendung selepas hujan di sana..jenuh gak nak edit..memang kebetulan selalu kalau saya bertemu ngan orang perak, hujan rahmat pasti turun..kan kak shas?..kan zany?..hehehe..



sampai bertemu lagi..

salam sayang,




1 comment:

  1. hehehe...betul tu kak yatt, tiap kali jmp org perak mst hujan kan..aritu kite jmp hujan jgk..rahmat tu..hehe

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..