Monday 13 December 2010

~Lagi Pertemuan Geng Antik~




السلام عليكم
salam petang isnin..



ahad lepas lagi pertemuan dengan geng2 antik di amcorp mall fleamarket..bukan gathering..hanya berjanji dengan rakan2 antik yang ingin memberi & menerima barang2 jualan PML..

bertemu dengan kak rohas dari teratak rohas yang selama ini selalu bertegur sapa di ym..kak rohas datang dengan anak daranya & juga anak terunanya..semua pics ni dicilok dari kak rohas memandangkan ku terlupa utk membawa memory card..*sigh*..thanks yer sis..



dan juga pertemuan pertama dengan rizal ceker ayam @ old school yang selama ini hanya bertegur sapa di blog & juga sms..beliau ngan kakaknya, kak hanna sama2 berkongsi hobi..



inilah hasil rembatan semalam..4 ketui cawan wild roses..



diposing bersama2 yang lain untuk memeriahkan keadaan..


insyaAllah..kalau di lain masa bertemu lagi..

salam sayang,


3 comments:

  1. Slm. Sy pn minat giler dgn porcelains ni. Sy mewarisi beberapa koleksi drp arwah mak dan ada jg yg sy beli. Sbnrnya sy ckp jeles kalau tgk org kmpl porcelains ni especially kalau wild roses...hehehe.

    ReplyDelete
  2. salam yatt,
    x sangkakan dr alam maya leh jd realiti, next time kita geder2 lg eik....klu kita gi round kedai2 tu sama2 lg happening-kan...mcm x puas nak sembang gitu....hehehe

    ReplyDelete
  3. amboi...cawan wild roses gitu....memang cantik mengancamm...
    tahniah dah hampir lengkap...

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..