Thursday 22 April 2010

~Sunshine Award from Shabby Shaq~





salam ceria..


tadi kita dah tengok tulip award yang sungguh cun melecun..sekarang menyusul sunshine award berbunga orange daisy yang sungguh ceria..kali nie dengan perasaan terharu..saya berbesar hati menerima dari....

aris @ shabby shaq..

sepertimana yang kita semua tahu..saudara aris seorang yang kreatif & amat meminati hiasan dalaman & juga collectibles..sungguh bertuah kita dapat berkenal2an dengannya yang ada iras jimmy shanley nie..hehe..tak penah bersua muka..insyaAllah akan bertemu jua jika masa mengizinkan..

dan yang paling penting..saya amat gumbira dapat berkenalan dengan seorang lagi porcelain collectors di kalangan jejaka2 idaman selain cik mat, taj & ezany..kehadiran kalian sebagai kaum minoriti dalam blog pengumpul pinggan mangkuk cawan teko lama nie amat dialu2kan & tak keterlaluan saya katakan setiap n3 kalian yang menggetar jiwa amat ditunggu2..al maklumlah thorn among roses..hehehe..

kalau diikutkan syarat..penerima award nie harus memanjangkan kepada 12 kawan2 yang lain..tapi saya nampak dah ramai yang tempek..

bak kata lagu ukays..

Kalau ku pilih di sini
Apa kata di sana
Kalau ku pilih di sana
Di sini akan terluka
Perlukah aku pilih kesemuanya
Bahagi kasih seadil-adilnya


oleh yang demikian, saya panjangkan SUNSHINE award nie pada SEMUA kawan2 yang sudi menerima sama yang ada dalam blog list saya & follower saya yang dikasihi..tanpa kehadiran kalian ke sini maka terasa suram & sunyi..because uolsss are my sunshine... ;)





2 comments:

  1. okies dear..hari ni hari saya ngutip award ...(mcm ler byk award dpt) ...kui kui......

    ReplyDelete
  2. wahhh..banyak betul dapat award tu..tahniah.!!

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..