Friday 16 April 2010

Kak Saidah's Giveaway




salam JUMAAT semua..



di hari yang mulia nie..saya nak join GA yang dianjurkan oleh seorang lagi geng antik Kak Saidah..kalau nak mengetahui syarat2 & 10 HADIAH menarik yang ditawarkan boleh klik {DI SINI}..
saya C&P dari n3 kak saidah..

About a week ago, Adam dah boleh meniarap. Aha..meniarap..pas tu merangkak...pas tu duduk dan berdiri. Bila bab dia dah pandai berdiri ni, risau gak maklumlah banyak koleksi2 yg terletak dlm bakul shj. Demi keselamatan anakku Adam, maka saya rasa saya nak let go sebahagian dari koleksi saya yg masih belum berumah tu. Bukannya tak sayang, tapi perasaan sayang kepada anak melebihi segalanya.

So, I would to announce that hehehe saya apun nak anjurkan giveaway juga.



Syarat-syarat peraduan adalah seperti berikut:

1- Tarikh peraduan bermula hari ini hingga 30hb May, 2010
(teramat sempat join..hehe..)


2 - Terbuka kepada semua kawan-kawan di Malaysia sahaja yg menjadi Follower . Kepada yg belum jadi follower kenalah jadi follower saya dahulu. (done)

3- Linkkan blog saya kepada blog masing-masing dan buat sedikit N3 berkenaan dgn blog saya ini. (done)

4- Memberi komen dalam entry ini..(komen di shoutbox tidak diambil kira) 4-Nama pemenang akan diumumkan pada minggu pertama bulan June. (done)

5 - 1 Hadiah khas (misteri) akan diberikan kepada referral yg paling banyak disebut oleh pemberi komen. ( contoh kalau A tengok N3 giveaway ini dari blog B, sila mention nama B dalam komen mereka so that B akan dapat hadiah misteri) (kita lihat sapa yang kena..hehe..)

5- Penghantaran hadiah adalah dari minggu kedua June hingga ke 30 June. Pemenang akan dihubungi jika terdapat sebarang kelewatan dalam penghantaran hadiah.

jom ramai2 kita meriahkan GA kak saidah..






No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..