Saturday 24 April 2010

~Red Roses from Sis Atie~





salam sabtu semua...



kali nie pulak saya dapat sejambak bunga yang besarrrr dari kak atie sayang..sama warnanya dengan red roses award yang kak chemp kasi dulu tu..terima kasih ye kak atie sebab sudi layangkan award yang cantekkk nie..siap berjemput lagi..terharunya..

saya nie sebenarnya suka jugak terjah blog2 masak termasuk blog kak atie..sambil2 cuci mata dapat jugak ilham nak masak apa..tapi memang tabik betui dengan geng masak2..hari2 ada jer idea depa nak pelbagaikan masakan..kalau saya kan..asyik2 resepi yang selalu saya masak..apa nak buat..tekak saya nie tekak orang kedah/penang..so tau ajerlahh apa yang selalu masak..hehe..

apapun buat kak atie..
terima kasih daun keladi..kalau rajin hulurlah lagi..hehe..


salam sayang





No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..