Thursday 1 April 2010

~END of ESSAY WRITING CONTEST~





salam semua..



maka berakhirnya sudah pertandingan menulis esei pada kali ini..jutaan terima kasih pada semua yang telah berjaya menghantar penyertaan hingga ke saat akhir semalam..terharu di atas penyertaan anda semua walaupun kita sedia maklum semua ada komitmen masing2..sekali lagi..terima kasih atas sokongan anda semua..



oleh yang demikian..pada kesemua peserta..esei2 anda akan dipanjangkan kepada para juri kita..dalam masa seminggu pemenang akan diumumkan..

PERHATIAN!!!!!!

sayang seribu kali sayang..disebabkan terdapat kurang daripada 5 penyertaan dari setiap kategori..maka tiada undian yang akan dibuat..sebaliknya..pemilihan pemenang adalah berdasarkan pada permarkahan pihak juri untuk peserta yang betul2 layak dan telah menunjukkan kesungguhan dan minat dalam pertandingan ini..


saya juga ingin memaklumkan bahawa terdapat sedikit penambahan hadiah yang disediakan oleh para juri kita pada kali ini..

untuk melihat hadiah yang telah disediakan
BOLEH KLIK DI BAWAH
:
:
V
TUREEN CONTEST PRIZES




PENAMBAHAN!!!
untuk kategori colonial..puan mona bermurah hati menambah hadiah yang ditawarkan dengan memberikan cash voucher RM50 untuk membeli-belah di blogshop beliau di English Vintages..haaaaa..kan dah rugi pada sesiapa yang tak join..hehehe..



sekian..
akhir sekali mohon maaf jika ada tersalah kata & bahasa sepanjang contest ini berlangsung..sampai kita berjumpa lagi dalam pertandingan yang akan datang..InsyaAllah..


salam sayang





No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..