Monday 5 April 2010

~And The Winners Are............~






salam penuh keceriaan...




saya penyimpan mohor2 besar tureen contest dengan ini mengumumkan bahawa pemenang bagi pertandingan menulis esei pada kali ini adalahhhhhh....
jeng jeng jengggg.......


KATEGORI KOLONIAL

Pemenang:
Kak Azzah8
Nostalgia Zaman Berzaman
Esei : Tureen Idamanku



KATEGORI ORIENTAL

Pemenang:
Kak Chempaqa
Chempaqa Lavender Cottage
Esei: Tureen Warisan Keluargaku

Hadiah Misteri:
Kak Rohas
Teratak Rohas
Esei : Tureen Rosku


Winners in My Heart


Aris
Shabby Shaq
Esei : J & G Meakin Noorul Huda Blue And White Tureen

Intan
3 Princessess Blog
Esei: J&G Meakin Rosa Tureen



sekalung tahniah diucapkan pada para pemenang..yang kecundang dalam pertandingan ini..anda tetap juara padaku di atas daya usaha dan kesungguhan anda semua..jangan serik lagi untuk memasuki pertandingan yang akan datang..InsyaAllah..

sekali lagi diingatkan..keputusan adalah muktamad dari para juri dan tiada unsur pilih kasih dalam pemilihan pemenang..semuanya adalah hasil daripada pemarkahan yang telus di mana para juri tidak mengenali siapakah penulis esei tersebut.so kepada juri..inilah peserta yang telah menjadi pilihan anda..hehehe..

bagi mencapai objektif ketiga pertandingan ini..mohon kerjasama daripada SEMUA para peserta..dengan segala hormatnya dipersilakan buat n3 (copy & paste) mengenai esei yang telah anda karang..kemudian saya akan link n3 anda di sini..

kepada para pemenang, sila email nama penuh, alamat & no telefon bagi urusan pengeposan hadiah yang dimenangi ke yattbzgg@yahoo.com


akhir sekali..terima kasih atas sokongan anda semua...







8 comments:

  1. salam kpd.pemenang2 essay writing nie..Syabas azah dan yg lain2.

    ReplyDelete
  2. tahniah kak azzah, chempaka dan rohas....

    ReplyDelete
  3. Salam Yatt,

    Ya Allah! Syukur Alhamdulillah! memang tak disangka-sangka... akak masuk pun saja-saja je..sebab so far sepanjang hidup akak mula mengenali blog dan mula berblogging... akak TAK PERNAH MENANG SEKALI PUN semua GA yang bloggers anjurkan...baik dikalangan bloggers antik ataupun blog personal akak yang lain, dan akak memang TIDAK MENARUH SEDIKIT PUN HARAPAN utk menang. Tujuan akak masuk ialah untuk memeriahkan suasana dan juga mengenang penat lelah dan masa yang Yatt curahkan untuk menganjurkan pertandingan ini, serta tidak lupa juga sumbangan oleh para penaja dan juri.

    Walaubagaimanapun, keputusan ini akak terima dengan rasa syukur Alhamdulillah...
    butiran lanjut nanti akak emel ya...dan InsyaAllah akak akan buat n3 seperti yang Yatt kehendaki itu dan juga sebagai memenuhi objektif ke-3 pertandingan ini.. (mungkin malam nanti ya... hari ini kelas banyak, pagi dan petang...ni nak gi kelas jap lagi..pun sempat menjenguk blog ..hehehe)

    ReplyDelete
  4. salam yatt,
    Syukur Alhamdulillah...walaupun tak menang di tmpt pertama, sy terima dgn rasa syukur. sy masuk entry inipun sekadar mengisi masa lapang & menghargai effort yatt & para penaja en. taj & pn. mona yg sungguh berbesar hati menyediakan hadiah yg begitu special di mata saya. terima kasih sekali lagi....

    sy ucapkan tahniah juga pada the actual winner k azah & chempaka. moga ada lagi contest2 yg seperti ini di masa akan datang. tqvm.

    ReplyDelete
  5. my heartiest congratulation to all winners and congrats to yatt, sis mona and taj for organizing this success events :-)

    ReplyDelete
  6. salam,tahniah juga dari saya pada Kak Azzah8 dan Chempaka, juga pada semua para peserta,,yg memberikan commitment, biar pun sibuk dng tugas seharian, sekali lagi tkasih dari saya.Insyaallah pada masa akan datang,kita boleh adakan lagi aktiviti2 seperti ini ..salam.(kmona).

    ReplyDelete
  7. salam Yatt
    first of all//SYUKUR ALHAMDULILLAH..sbb menag..tqvm pd semua yg wish..mcm yg lain2sya masuk esei contest nie..untuk memeriahkan lagi blog2 pottery nie..skali skala menguji menda dgn menulis esei..mencabar jg..walau pendek..maklumlah dah senja..tq pada penyumbang hadiah..taj & k.mona Uk..pemenang yg lain..kak azzah8 dan kak rohas..juga pade semua yang mengambil bahagian..anda juga adelah pemenang..tq once again..

    ReplyDelete
  8. tahniah for all the winners...
    wpun tk menang..say mmg kagum dgn semua pemenang sbb esei2 mereka hebat2 belaka.....
    p/s yatt..wait for my 14th april entry okay...sorry lmbt sikit menunaikan permintaan yatt....

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..