Wednesday 31 March 2010

~An Honor from Kak Gee~





salam rabu...



I want to tell you "Thank you,"
But it doesn’t seem enough
Words don’t seem sufficient

Please know I have deep feelings
About your generous act
I really appreciate you
You’re special, and that’s a fact!


today is the last day..sempena penutupan contest nie..saya amat terharu kerana kak gee buat special dedication for me & the gang..sebagai tanda kenangan saya penah terlibat dalam pertandingan nie, saya dengan berbesar hati menempek frame kak gee di sini..

tak lupa buat semua peserta yang telah menghantar..akan menghantar..terima kasih atas sokongan anda semua..luv uolsssss!!!...



salam sayang





No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..