Sunday 28 March 2010

~COUNTDOWN 3 DAYS~






salam petang ahad..



tinggal 3 hari lagi sehingga tarikh tutup tureen contest tu..pada sesiapa yang belum menghantar dan teragak2 sambil dok berfikir dua tiga kali nak hantar tu..cepat2lah rajin2 kan diri..sebab peluang begini jarang kita nak dapat..lagi2 pulak hadiah yang ditawarkan sungguh berbaloi dengan usaha anda menaip kurang dari 300pp..dengan hanya sedikit keringat yang dicurahkan (mengetuk keyboard jer pun..hehehe..)..anda berpeluang memenangi & menambah koleksi tureen anda..

hari nie kita cuci2 mata lagi dengan koleksi tureenku..
sambil2 ambil idea untuk anda mengarang esei anda tu..hehehe..

dulu saya beli dari kak ajmah..kaler bunganya yang agak pink ke"peach"an..




tak lama kemudian saya dapat pulak bunga yang sama..
tapi kalernya lebih pinkish..




kedua2 tureenku




yang nie pulak cawan jandas yang seakan2 sama dengan tureen2 di atas yang saya beli dari kak bonnie...buat aris..nilah cawan yang saya kata sama cam aris tu..buat kawan2 di luar sana yang belum kenal dengan saudara Aris @ Shabby Shaq..boleh klik {di sini}..koleksi & folkart aris & mummynya sungguh menawan..



that's all for today..
enjoy your day coz today is SUNDAY..hehe..
tata...







6 comments:

  1. salam yatt,

    aduhai cantikkknyaa....sicomel tu pun tau nilai koleksi roses ni ...tengok tu ...kaca2 kat belakang tu dalam keadaan selamat ke yatt?? cantikkknya..cuba entry gambo almari kaca tu ...mesti gempak isinya tuuuuu

    ReplyDelete
  2. salam yatt..semalam dok godek2 gak esei tu..aduiii lama dah tak menulis ni..w/pun kat sekolah dok suruh budak tulis..hehehe..tak tau jadi ke tidak..kalau ada tu adalah kan??..kdg2 rasa malu pulak esei takut mcm budak darjah 6 punya esei..hehehe..heh yatt..200 ke atau 300 p.p ya?..

    ReplyDelete
  3. wsalam ka nor..
    hehe..rak2 kaca tu mudah2an selamat..saya pun dah lama tak menambah isi lemari tu..risau gak..insyaAllah ok kot..n3 lemari kaca tu mmg dah lama nak buat tapi tak terbuat..ramai yg dok suruh..tapi saya rasa takde speselnya lemari kaca tu..hmmmmm..nak ke tak ek?..hehe..
    yg si cilik tu mmg gitu akak..tak sah kalau dia tak kacau..almaklum ler dia kan pewaris..minat dah nampak tu..hehe.. ;)

    ReplyDelete
  4. wsalam kak azah..
    hehehe..sorry sorry..saya pun tak perasan..ralat tu..kurang 300pp k..jap saya pi edit..sib baik ada cikgu yg nampak..hehehe..thanks byk2 pada akak..
    esei tu slow2 akak karang yer..sempat lagi tu..3 hari lama lagi..akak boleh karang then tanya pendapat kawan2 akak yg cikgu2 gak..mesti karangan lebih meletopss..gud luck sis!!.. ;)

    ReplyDelete
  5. auhh kak...lawanye kak...
    haah la, tureen akak ni sama mcm tureen sy tp akak lg la bes dpt 2 bijik kaler lain2 lagi...besnye...harap2 tuah sy plak dpt yg lain pasnie...hehee

    ReplyDelete
  6. salam zany..
    hehehe..akhirnya dapat yang dihajati kan..rezeki akak dapat dulu..lama2 zany pun insyaAllah akan jumpa yang sama..cantekk kan bunga tureen nie..puas kita menatap bunganya yang besar2.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..