Monday 14 September 2009

~My Second EG~




salam semua..

kali nie nak berkongsi hadiah EG dari kak ina kl..
asal2 memang dah lama kak ina nak kasi hadiah nie..tapi saya yang bz bebenor last week..hehe..sori yea pada semua yang terlibat dengan EG saya kali nie..kali nie si yatt naik ketapi zaman zaman jepun..tu yang slow bebenor..hehe..sabar jer ler ngan si yatt nie kan kak ina..

so baru semalam dapat berjumpa kak ina di IKEA..tu pun beberapa minit ajer..sebab nak berkejar balik rumah..cik abang nak pegi keje time tu..gambar kita berdua nanti ye akak..nak donlot dari handphone kena tunggu cik abang buatkan..hehe..

apapun pada kak ina..saya nak ucapkan jutaan terima kasih pada hadiah yang begitu superb nie..mesti akak dok studi blog saya kan..susah gak kan nak kasi apa kat saya..kak ina begitu prihatin tengok apa yang saya takde..hehe..memang hadiah dari kak ina nie belum ada dalam koleksi saya..pandai betul kak ina carikan..

kaler sugar creamer tu sweet sangat..memang cantekk..yang mangkuk tu pula saya ada 3 ketui..so tambah lagi satu dari kak ina..jadilah 4 ketui..hehe..yang mangkuk lompang tu takde lagi..so bertambah le sudah koleksi mangkuk lompang saya..

sekian ulasan panjang lebar saya..hehe..


pada EG partner saya kak leya..maaf di atas kelewatan..baru pos hari jumaat yang lepas..harap suma selamat tiba..harap sangat agar kak leya suka dengan hadiah saya yang tak seberapa tu..disebabkan kak leya nak hadiah yang english decor..saya pun terpikir2 gak apa yang kak leya suka..ye le kan..saya bab2 pinggan mangkuk lama boleh le..tapi kalau bab2 englsih deco nie fail skit..apapun kak leya..terimalah hadiah ikhlas dari saya k..

last but not least..syabas buat penganjur tersohor mrsnor atas program yang dianjurkan..begitu komited sekali mrsnor mengendalikan program nie..once again congrats sis!!...

that's all for EG story..
pasnie nak pos kad raya pulak..hehe..
tata for now..

Luv alwiz,






No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..