Saturday 5 September 2009

~Adik Beradik "Ugliest Black Roses"....~




salam semua..

tengah masak ke abang2 & kakak2??..
saya pasnie rasanya nak jalan2 cuci mata ke amcorp jap..dah lama rasanya tak ke sana..

so just a simple n3..nak share another black rose collection..bunga ros nie seakan2 bunga "ungliest black roses" yang penah saya tunjukkan sebelum nie..untuk perbandingan..boleh klik {DI SINI}..

seperti biasa..teko aladin dapat dari cik tasha..
(tasha..cuba u kira bape kali i mention nama u jer..hehe..komisyen 20%...)


pabila terpandang set bunga ros hitam nie..teringat pada kak zura @ mama voque..sebab kak zura penah tanya pada saya..cantik tak bunga hitam nie sewaktu sama2 kitorang hunting di sebuah kedai apek di kluang..saya penah juga jawab kurang cantik jika dibandingkan dengan bunga ros jambatan..
tapi sepertimana yang penah saya citer sebelum nie..walaupun kurang cantik..tak cantik..akan tetap kukolek untuk menvariasikan koleksi pinggan mangkuk teko cawan lama saya..hehe..


rasanya kak shas warisan bonda ada teko bunga nie 2 biji & kak nor64 ada set cawannya kan..hehe


itu ajer untuk hari nie..
selamat menyediakan juadah puasa or berkunjung ke pasar ramadhan..
tata...

7 comments:

  1. salam yatt..walaupun hitam kupandang manis..hehe

    ReplyDelete
  2. yatt...rose itam wpun itam tapi nampak vogue dan penuh misteri

    ReplyDelete
  3. wsalam kak azah..
    betul3..suma hitam pun bisa menambat hatiku..asalkan yg lama2 & antik2 gitu..hehe..

    ReplyDelete
  4. kak zie..
    betul tu akak..bunga hitam penuh misteri..penah kudengar ayat dari seseorang tu..hehe..thanks yea akak singgah sini..

    ReplyDelete
  5. Salam Yatt..
    hitam itu menawan :-)...suka tgk teko bentuk teko aladin tu...

    ReplyDelete
  6. wsalam kak ita..
    yeshh akak..hitam2 ku pandang manis & menawan..teko tu nasib2 je dapat akak..cik tasha yg jual..kalau tak mesti saya cuci mata je kat blog kak shas..hehe..

    ReplyDelete
  7. Salam yatt....

    hari tuh masa pagi2 akak tgok...wahhhh....bila dah diambil gambarnya nampak cantik pulak ya....classic betulkan.... teringat masa hunting ngan yatt dulu...ehehhehe

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..