Sunday 6 September 2009

~Glittering Gold & Silver Fern Leaf~






..:: salam pagi ahad yang ceria ::..

koleksi paku pakis nie sebenarnya di antara koleksi saya yang tak bape nak cun..
so layan ajer ler k..

mostly teko2 nie saya dapat di kedai apek..saya ada pelbagai warna..semuanya mempunyai cop mohor yang sama..in fact paku pakis yang melingkari teko pun sama pattern dan kaler gold & silver..cuma yang membezakan diorang nie cuma kaler2 di permukaan bawah teko..sayangnya tak jumpa si ning fern leaf..kalau idak mesti meriah kan..hehe..


yang nie warna asli..ada seketui piring hidang 10", 2 ketui piring 8 ", 3 set cawan & seketui cawan kecil tanpa piring..



yang nie merah menyala mak ngah ooi..hehe..
cawan mulut terlebih sudahhh..hehe..

biru yang menawan nie saya padankan dengan cawan polos yang yatim piatu..


paku pakis hijau..saya ada 2 ketui..satu lagi dah barter ngan kak casaoma..yang plain tu sajer je nak enterprem sebab takde sedara mara yang lain..so menumpang kasih di famili nie jer..hehe..

lastly, tureen fern leaf ku dari seberang tambak..sekarang transit di JB..hehe..
thanks to my lovely sis..kak anim & juga kak zura cayang..
kak anim saya mintak izin copy yea..


that's all for today..
selamat berpuasa..
tataa..


2 comments:

  1. salam yatt..meriahnya, macam2 warna ada..brovo yatt..

    ReplyDelete
  2. wsalam kak azah..
    thanks ye akak for your support..memang meriah..liplap2 gitu..hehe..sayang belum ketemu cik ning.. :-)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..