Sunday 8 August 2010

~Sis Mona's Country Home~


السلام عليكم


bertemu lagi sesi bayar hutang..hehe..actually dah basi dah pic kunjunganku ke Teratak Q Hajah Mona @ monaliza's collection di Rawang Country Home..tapi sebagai kenangan saya abadikan jua di sini..saya kenal hajah pun dah lama..di awal2 kemunculan blogku..hanya sempat calling2 tanpa kenal tuan empunya badan..akhirnya ada jugak rezeki nak jumpa..selain mengambil teaset yang kubeli dari hajah, saya pun nak mengambil hadiah tureen yang dimenangi oleh kak azzah dalam pertandingan tureen yang dianjurkan suatu ketika dulu...baru sampai dari UK..transit di rumah hajah mona dari datin mona UK..hehe..

seperti biasa..sesi cuci2 mata..
ruang tamu..


dry kitchen..


almari2 hiasan dengan pelbagai koleksi..


sungguh cantik rumah hajah..setiap penjuru rumah dihias dengan semaksimum mungkin..cuma masa kunjungan saya amat seriau dengan kebuasan hero2ku..berlari ke sana sini..namun tak hairanlah jika rumah hajah dipenuhi dengan pelbagai koleksi menarik.. ada di antaranya koleksi peribadi dan ada juga barang2 untuk jualan..boleh kunjungi kedai onlinenya..Teratak Q Shop


lastly..thanks ye sis atas ole2 & juga koay teow kerang yang superb tu..ada rezeki kita bertemu lagi..insyaAllah..ampun & maaf juga jika ada salah & silap sepanjang kunjungan saya & family di sana..

salam sayang..




No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..