Sunday 8 August 2010

~Pertemuan Hujan di Gopeng~




السلام عليكم

salam ahad..




lama tak bersiaran..hari ni saya nak buat n3 hutang..dah berbulan tertangguh..nak mengabadikan kenangan berjumpa dengan adik ezany di exit PLUS gopeng..sama tempatnya dengan pertemuan pertama dengan kak shas..tak perlu diperkenalkan lagi nama ezany..yang pastinya banyak membantu saya dalam dunia koleksi ini..boleh tengok hasil barter kali pertama {di sini}..

ezany pun dah lama buat n3 pertemuan kitorang..boleh klik {di sini}..bukan tak sudi menempek...cuma mula2 nak tunjukkan sekali hasil barter & juga beberapa item pertolongan adik ezany..agak banyak..sebab tu malas kemain nak posing2..hehe..jadi sebelum ramadhan menjelma, saya nak langsaikan pertemuan2 dengan kawan2 blogger..

kalau tengok pic kat atas tu..nampak baju zany yang basah..sebab time tu hujan2..kak shas ada mention pasal hujan..apa maknanya..hehe..sebab masa pertemuan saya dengan kak shas dulu pun hujan2 renyai..pun di tempat yang sama saya bertemu dengan ezany..pada saya tu tandanya hujan rahmat..hujan yang merahmati pertemuan kengkawan sesama minat..

buat ezany..akak mintak maaf sangat sebab kejap jer jumpa zany..almaklum ler, masa tu time demam bola, hubby tak sabar2 nak berkejar balik rumah nak tengok game malam tu..lagi2 pulak MIL pun ada sekali masa tu..agak terkilan tapi akak berdoa moga suatu hari ada masa kita bertemu lagi..ampun maaf atas kekelam-kelibutan pertemuan tersebut..terima kasih juga atas segala bantuan yang dihulurkan..akak betul2 menghargainya & jasamu akan terus akak kenang selagi hayat dikandung badan..

salam sayang..





No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..