Thursday 27 May 2010

~Mommies Award from Unai~




salam semua..



dah hampir sebulan saya dok bertapa..hehe..so hari nie saya buang sawang apa yang patut..taj dah sound dah..tarantula dah masuk blog saya..hahahaha..

oleh yang demikian saya mulakan n3 baru nie dengan award yang saya terima dari kawan blogger..then n3 yang lepas akan saya backdated..banyak tarikh penting yang saya ketinggalan nak masukkan di sini untuk tatapan & ingatan buat diriku..



Thank and link the person who gave you the award..
post the above award in your entry too.

thanks to Unai @ Cinta Saktiku..
sorry yer unai..dah nak dekat sebulan saya peram..hehehe



List the date of birth of your first child and your following children..
add also their names...

3 Heroes of Mine

Muhammad Faris Haziqi (April 2004)
Muhammad Izz Farihin (December 2006)
Muhammad Izz Fariq (November 2008)


Upload a picture of you with your children..

letak ngan baby fariq jer ler sebab award tu ngan baby..hehehe..




Pass the award to all mommy bloggers you know! Let them know k...

buat semua hot mommies out there..
silakan amik yer pada sesiapa yang belum tempek..

sekian dulu
nanti kita jumpa lagi..

tata for now..




No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..