Thursday 8 October 2009

~Geometrical Teapot~




salam khamis...

short n3 before off to "school"..hehe..
this n3 dedicated to kak nannie from sewing with nannie..dalam n3 kak nannie yang lepas ada ditunjukkan beberapa cawan pattern yang bercorak geometri nie..so kiranya sequel juga dari n3 kak nannie tu..
boleh klik {di sini}...

simple jer teko lama nie..tapi masih boleh menarik perhatianku..teko nie saya dapat di pasar pudu tanpa penutup..penutup tu cuma pinjam dari teko yang lain..hehe..



this pic from kak nannie's..just nak share the difference..teko saya tu cuma ada satu garis di bawah corak geometri tu...manakala cawan kak nannie tu ada 2 garisan yang memanjang dari pusat geometri tu..itu jer perbezaannya..


that's all for today
see you tommorow..
tata..



6 comments:

  1. Salam yatt.
    Ini lah keajaiban blog..akhirnya dapat kita tengok sanak sedaranya.akak pun ada banyak set yang tak lengkap tapi dlm blog bertemu jua.

    ReplyDelete
  2. wah cantiknya..kat kedai akak ada cremernya...sebiji ja..heheh

    ReplyDelete
  3. wsalam kak aton..
    betul tu akak..that's is the beuty of this antique networking..kalau selama nie kita dok imagine jer dalam kepala..at last..kendian2 boleh view jer sedara mara yang lain dalam blog..silap2 boleh masuk meminang mana yang takde..hehe.. ;)

    ReplyDelete
  4. kak khaty..
    ye ker akak..ada ek?..meh nak usha jap..hehe..
    kan bagus camtu..tokey kedai dok promote.. ;)

    ReplyDelete
  5. kak nannie..
    tenkiu tenkiu.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..