Thursday 29 October 2009

~Biru Mata Hitamku~






salam petang khamis..

semalam ternampak kak nor64 buat n3 pasal n3 bunga gandum hasil barter kitorang...sepertimana kakak2 yang lain~kak shas, kak welly & kak sue masing2 dah tunjuk meakin celeste diorang dengan kak nor..so tiba giliran saya pulak nak share penghijrahan celeste ke teratak kecilku..

inilah dia coffee pot & creamer jug dari kak nor yang ditunggu2..memang saya takde lagi & tersangat berbesar hati untuk diberi peluang untuk memilikinya..


selain daripada tu, saya ada 2 teko gumukss celeste..


tapi mempunyai cop mohor yang berbeza..


yang paling rare rasanya teko gumukss celeste kecil molek..hanya sebesar creamer jug..i love this teapot soo much!!..bought from kak bonnie..

creamer kat bawah nie mempunyai bentuk yang sama tetapi saiz yang berbeza..yang besar dari kak bonnie & yang kecil dari kak khaty..


yang nie pula special skit..creamer jug yang berbentuk ala2 gravy boat..yang nie beli dari wan penang..


beginilah rupa keempat2 creamer jug yang comey lotey nie..


cawan bentuk biasa meakin nie saya ada cuma 2 set..
menunggu lagi 6 set dari kak nor juga..


yang nie pula sedikit tirus di dasar..cuma ada 3 set..



pada kak nor..terima kasih banyak2 di atas pemberian akak yang tak ternilai harganya..cuma yang diharapkan agar akak tak serik berbarter ngan saya lagi...love you too sis!!..may our friendship last forever...



that's all for today..
tata..

~xoxo~


6 comments:

  1. Salam yatt's
    Alahai banyak cantik la bila dah sampai kat tangan yatt ni..dulu2 bila jumpa set ini tak rembat sekarang ni putih mato ku

    ReplyDelete
  2. yatt...cantiknya those shapes!!!

    ReplyDelete
  3. slm Yatt...cantiknya pulak N3 meakin biru ni..untung yatt ade creamer yg berbagai2..cawan2 yatt dah post 2 hari dah..ade lagi yg tak post..tergendala pulak..akak post yg dah siap dulu..yg x siap bungkus tu binding habis...harap yatt sabar ya..

    ReplyDelete
  4. wsalam kak aton..
    ~berpegang pada pepatah claytan..biar nyesal beli dari nyesal tak beli..hahaha..kalau saya lahh kan..kat rumah baru terkebil2 nape tak rembat sedangkan sblm tu dah depan mata..pasnie jangan banyak pikir akak..terus jer rembat kalau harga berpatutan..chaiyok2 sis!!..

    ReplyDelete
  5. kak ain..
    tu lahh akak..selagi boleh..saya cuba varietykan shapes teko or creamer..akak bila nak start collect??..hehe..takpe..akaknyer cik port dah banyak..lagi variety.. ;)

    ReplyDelete
  6. wsalam kak nor..
    dun worry akak..saya jenis tak kisah..lambat cepat no hal..yg penting selamat terima ke tangan..creamer tu ada serba satu jer akak..kalau ada lebih boleh gak pass ke akak..nanti kita tgk camner..kalau ada yang lain akak takkan kulupa..hehe.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..