Friday 30 December 2011

~Tirai 2011 akan berlabuh..mengharap sinar 2012~





السلام عليكم
salam pagi jumaat yang mulia..



beberapa jam lagi tahun 2011 akan melabuhkan tirainya..terpaksa saya n3 awal sebab akan pulang ke kampung..dengan menginjak ke tahun baru, bertambah lagi usia kita..saya tidak mengharapkan apa2 azam baru..cukuplah sekadar menyemat hasrat di dada untuk menjadi hamba, isteri, anak, ibu & pekerja yang lebih cemerlang di tahun 2012..



begitu juga dengan hobiku..moga dapat berkurangan dan hanya melengkapkan set yang ada..namun PML terus terpahat di dada..teko aladin wet roses simbolik penghijrahan 2011 ke 2012..dulu berseorang..sekarang dah berdua ;-)



selamat tinggal 2011..
selamat datang 2012..

salam sayang,



3 comments:

  1. Selamat Tahun Baru Yatt....Semoga tahun baru Masehi(sebenarnya didahului oleh tahun baru Hijrah baru2 ini) akan membawa kita semua ke satu tahap yang semakin baik dari tahun sebelumnya... semoga iman kita terus meningkat dan pengabdian kita kepadaNYA terus dinaik taraf...


    Kak Azzah8

    ReplyDelete
  2. slamat tahun baru Yatt, moga bertambah sukses disetiap tahun yg mendatang...emmmmm mengancam sungguh aladin wetrose yg 2 biji tu...akak nak cari sebijik pun payah..tahniah yer..

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru utk yatt dan keluarga, diam tak diam kita dah jadi orang lama kan..hmm, wow teko tu....ehem ehem, bak sini geng bas sekolah culik satu..hahaha...

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..