Tuesday 29 June 2010

~My Recovery Booster~


السلام عليكم
salam tengahari selasa..



dah alang2 saya jawab tag pink yang diberikan tadi..terus saya buat n3 seterusnya..kali nie saya detailkan set twin roses kesayangan hamba ini..pada yang bertanya..alhamdulillah saya beransur sihat..terima kasih atas doa kalian..nak tau apa ubat yang paling berkesan sekiranya korang sakit selain doa pada yang Maha Esa & makan ubat doktor??..saya boleh katakan set nie adalah my recovery booster..hehe..bahagianya dapat teaset yang dah lama kita impikan..

oleh yang demikian..saya kongsikan complete children teaset twin roses dambaan ramai....tapi kalau kita perasan, selalunya kalau complete children teaset memang bukan datang sekali dengan cake plate & juga side plates..


teko aladin langsing yang dah lama saya cari..sejujurnya, saya sungguh terharu bila dah nampak depan mata teko species rare nie..


set cawan cilik..cukup 6 set..


matching sugar creamer..



mug nak enterprem..
pada idamin yang merisik..ampun maaf..ceq ada seketui nier sajer..harap maklum..hehehe..



puas hati??..
memang puas hati..
syukur atas rahmatmu ya Allah...



pada kawan2 yang tertinggal n3 twin roses saya yang lepas..
boleh klik {di sini} dan juga {di sini}..

jumpa lagi..
tata..

salam sayang..




6 comments:

  1. salam yatt..gamaknya dah jumpa penawarnya..congrate ubatnya cukup mujarab.Alhamdulillah dah sihat skrg. Sememang grand & terlalu cantik set nie terutama tekonya. Syabas Yatt..atas victory..

    ReplyDelete
  2. salam yatt,
    speechless.....mmg dah x leh nak kata apa, nak nangis pun ada ni...tgk kecantikan twin roses ni, betul la kata yatt tu...klu demam pun dah kebah dah dapat koleksi ni. teko tu mmg gojes...bila la akak nk dpt cam gini...klu ada xtra tu roger2 eik....:)

    ReplyDelete
  3. bro shariff..
    wsalam bro..hehe..inilah makjun kuat lagi mujarab..ekekeke..apapun thanks yer bro atas ingatan & doa masa saya tak sihat..kemenangan untuk diri saya..betul jugak kata bro tu..sebab dah lama saya menunggu esp cik teko langsing tu..alhamdulillah ;)

    ReplyDelete
  4. kak rohas..
    wsalam sis..kebah cepat ajer bila dah dapat toys baru..hehehe..dulu ada gak xtra..tapi dah abis barter..nanti kalau ada sesape jual saya alert akak k..teko tu takyah cakap sis..dah lama dok intai sana sini dengan harapan akan bertemu di sini..alhamdulillah dimakbulkan.. ;)

    ReplyDelete
  5. salam yatt..
    welcome back...alhamdulilah dah recover....akak lagi terharu tgk teko langsing , creamer, milk jar tuh..mmg terharuuuu..sbb x der jg..huaaaaaaaaa...pssss....cite tureen kita x abis lagih..hhiiiii..to be continue yer..

    ReplyDelete
  6. kak chemp..
    wsalam..alhamdulillah..batuk2 jer tak baik2 lagi..pasal turen tu nanti kita sambung ek..hihi..tergantung gitu ajer..sementara tu pi cucuk2 taj suh dia gali harta karunnnnnnnya..ekekeke.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..