Monday 8 February 2010

~Flower Bouquet Teapots~





salam monday bluess..


jom layan pelbagai bentuk teko bunga bakul biru yang saya jumpe di apekss..corak pada bunganya yang simple..ada sesape yang ada anak2nya?..saya ada xtra teko gumuks untuk dibarter..pilih sajer yang mana berkenan..hehehe..

teko bentuk mrspott

teko bentuk jarang jumpe..hehe...(tak tau nak bagi nama ape..)

teko mini cuma ada seketui..


that's all for today..
tata..






6 comments:

  1. Salam..
    Hi Yatt...kak suka pattern bunga dlm bakul ni..kak ada few mangkuk & piring kuih, tp mangkuk tu kaler pink :-)..

    ReplyDelete
  2. salam yatt..kalau nak cari suku sakatnya ziarahlah blog saya adalah pinggan 9" & 10".Kan boleh disatukan..

    ReplyDelete
  3. salam yatt..
    teko yg tengah2 tu cunn kann...saya ada juga beli seketui teko mini tu dgn kak nannie...lama2 tenung, cun jugak kan corak ni walaupun simple...dah mula lah tu gatai nak kolek juga..argghhh tensenn tau!!

    ReplyDelete
  4. kak ita..
    wsalam sis..dulu saya penah perasan akak ada buat n3 bunga bakul kan..memang sesuwaiii ngan akak yang minat pink kaler..saya belum ada yang pink..belum jumpe kat apekss sini..hehe..ada rezeki insyaAllah ada kan.. ;)

    ReplyDelete
  5. abang shariff..
    wsalam..suku sakat kalau cawan saya betul2 nak..tapi kalau pinggan mangkuk saya ada jumpe di apekss biasa saya kunjungi..kalau abang ada cawan2nya roger2 saya ye..saya berminat nak beli..apapun thanks ye.. ;)

    ReplyDelete
  6. cik mat..
    wsalam..tu lahh..agak jarang nampak paten gini kan..kalau ada lebih sure sy roger2..kolek cik mat jangan tak kolek..saya semua sapu..asalkan lama..hehehehe..

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..