Wednesday 30 December 2009

~Tiada Rotan Akar Pun Berguna Juga~





salam pagi rabu..

masih ingatkah kakak2 & abang2 peribahasa ini?..

Tiada Rotan Akar Pun Berguna Juga


peribahasa yang betul2 saya adaptasi dengan hal2 yang berkaitan dengan photography my precious..dulu camera saya dah KO..sebagai ganti saya gunakan camera handphone sebagai alternatif..tetapi malang tak berbau..telah direndam dalam besen oleh anak2ku yang tersayang semalam...rotan dah takde, akar pun dah hancuss..apalagi yang perlu saya guna...tongkat ali?..hahahaha...




so n3 hari nie..seperti biasa..mencilok pics dari cik tasha sebelum saya beli camera yang baru..mintak halal ye tasha..2 ketui teko kotak yang hampir2 sama bunganya yang saya beli beberapa bulan sudah..saya suka sangat tengok bunga2an pada teko kotak..lain dari bunga2an teko2 pesen yang lain2..



p/s: pada kawan2 yang nak keep in touch ngan saya..
boleh email saya buat masa nie..tak pun tinggal pesan di YM ye..

that's all for today..
tata..





10 comments:

  1. hehee..lawak jgk bace n3 akak ni...akak pun xda dah xleh nak watpe kan..huhu...dasyatnye anak akak, habis direndamnye hp mama die..hehe.. byk jgk ye koleksi teko kotak akak...cantik2 sume..bertuah dpt..sy 1 teko kotak pun xda.heheee

    ReplyDelete
  2. salam yatt...
    Budak bio-nik ke yg rendam HP u...sure pas ni hp bersih dari segala kekotoran..depa boh sabun tak?... yatt teko kotak mu kan, menggugat iman..saya nya tu bilalah nak tambah..dok byk tuu saja....susah lah azam tahun baru nak slow down...tolongggg!!!!

    ReplyDelete
  3. wahhh yatt cantikk teko kotak tu..akak sejibik pun lum ader..selalu2 tengok cam dah terr ajer..nak cari jugak la one fine day..hehehe..talk about peribahasa..till sekarang pun akak senyum2 teringat my DD punya own version of peribahasa masa jawab soklan BM baru2 nie..hiks

    ReplyDelete
  4. salam yatt..
    waaaaaaaaaa..samalah kita..handphone akak masuk washing machine...siap masuk clorox, downy..kuar2 wangiiiiii jer..kih kih kih...
    k.chemp bru ade seketoi jer teko kotak
    -rembat dgn tasha jg...
    azam thn nie-x nak utang lagi..blh caya ke???
    happy new year yatt

    ReplyDelete
  5. sebelum ni akak tek dah niat nak kumpul teko... tapi bila tengok yat punya dan juga melur punya yang disusun berderet2 timbul pula minat... semalam masa jalan2 kat sogo abis semua teko akak belek.. baru perasan ada keunikannya disetiap satu biji tuuuu... sebelum ni asik tengok pinggan dan lain2 jer tak pernah ambik pot tentang tekoo...

    emm dah sudahhh...dah giler teko pulak akak ni dahhh.. abis ler RM aku nantiiii...hehehehehe..
    hanishaimigaleryantik.

    ReplyDelete
  6. ezany..
    wsalam dik..hehe..baru tau anak2 akak camner..memang havoc kat rumah..ada jer idea diorang..baru 2 hari lepas handphone ganti yg arwah tu dah dicampak keluar dari tingkap..jatuh ke bumbung orang bawah..nasib baik boleh amik..
    teko kotak memang akak suka sangat..kalau kat perak susah kot nak jumpe..so far banyak dari n9 jer..cuba2 usha si tasha.. ;)

    ReplyDelete
  7. cik mat..
    memang si budak bionik tu lahh..tapi yg campak ke luar tu si baby pulak..nak ikut jejak langkah bionik gayanya..hehe..
    teko kotak saya pun dah statik camtu jer..dah tak bertambah..mana ler nak cekau lagi kan..sib baik dulu dah rembat banyak2..tapi yang nie cik mat berkenan sangat kan..insyaAllah dapat gak satu hari nanti.. ;)

    ReplyDelete
  8. kak salmi..
    cari akak jangan tak cari..dapat satu pun dah cukup puas hati..sekali dah tengok depan mata, memang tangkap cintan..hehe..apa yg kelako sangat kes DD tu..meh ler share ngan saya gak..hehe..

    ReplyDelete
  9. kak chemp..
    happy new year to you too sis..azam taknak hutang..hmmmmm..saya kalau kesemua idaman hati dah cukup baru saya taknak berhutang lagi..hehe..mesti akak pun sama..dugaan kuat sangat..hikhikhik..
    teko kotak akak tu tak penah share ngan weolls pun..meh ler buat tayangan amal..wait for you forever.. ;)

    ReplyDelete
  10. kak hani..
    hehehe..tulahh kan akak..dari satu ke satu..semua minat..itu minat ini minat..lama2 memang kopak..kalau sogo saya selalu cuci2 mata jer..nak beli rasanya belum cukup $$$..hehe..
    jom ler akak join kolek teko..memang best..sebab bagi saya teko adalah ibu pada segala..kecantikan set2 lama bergantung pada si ibu nie..hehe..betul tak??.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..