Monday 21 December 2009

~Hasil Rembatan Amcorp~


salam semua..



demi tak menghampakan kawan2 yang bersemangat post n3 hasil rembatan semalam di amcorp..saya pun tak nak ketinggalan..saya merembat teko kotak nie di booth k-rol..kak welly pun ada teko kotak yang pattern sebegini..maybe dari seller yang sama..hehe..kakak2 yang geder2 semalam pun tak sempat tengok..sebab lepas beli jer saya sumbat masuk kete..malas nak mengusung berat2 masa sesi lawatan sambil perabih duit bersama kakak2ku..

close-up teko kotak..bunga cantik dan berwarna peach..kat booth k-rol tu ada lagi 2 ketui teko kotak..tapi saya tak beli atas faktor fulussss...hehe..

menurut kata k-rol yang berasal dari kuala pilah..dah susah nak dapat stok teko kotak..orang2 kampung pun dah pandai demand..so kakak2, abang2..kalau jumpe teko kotak tu..cepat2 ler rembat..hehehe..

that's all for today..
yang lain slow2 saya tempek ye..




10 comments:

  1. salam Yatt..

    terimakasih krn sudi ajak akak...dapat juga jumpa Yatt dan teman blogger lain..maaf ya akak lambat sampai...sebb lambat dpt 'green light'! hehehe...
    hajat hati nak bawa sedikit buah tangan buat teman bloggers sekelian..tapi dah terkocoh-kocoh tertinggal pulak... ..nanti lain kali buat geder-geder lagi boleh bawak...
    eh...takkan tunjuk itu satu jek? dengar khabor dekat Ismail tu pun Yatt ada beli jugak? hehehe

    ReplyDelete
  2. salam yatt...adoiii, nak nangis nie tgk teko tu...sabar2......hehehe

    ReplyDelete
  3. salam yatt..
    cik mat..chemp yg sekali dgn dia pon x perasan bila yatt g rembat..cepat sungguh..
    tp mmg cun ler....

    ReplyDelete
  4. salam yatt....

    cantiknyer teko tu....

    akak ni tenet line meriyan abis.... banyak tul citer2 blog yg akak tertinggal... huhuhu..... bestnyer gather2... kalo akak ada situ mesti leh join skali...

    ReplyDelete
  5. salam yatt..nnt ym akak brapa rega teko gini, nak suruh kakak p cari kat situ la..tak nak sebut lagi..fobia tak habih..hehe

    ReplyDelete
  6. kak azzah..
    wsalam akak..akak jangan risau..saya paham sangat2..akak datang pun dah cukup happy..biasalah..kalau saya pun ada gak hari2 tetiba tak boleh pegi atas faktor2 yang tak disengajakan..hehe..
    saya datang awal aritu sebab janji ngan kak nannie kat parking dlm kul 1pm..then kak nannie kata dia lewat skit..so saya amik kesempatan jalan2 dulu sorang diri sebelum zohor...turun je escalator terus nampak "barang" ismail yg cun..terus terkam dia dulu..hehe..gitu ler alkisahnya.. ;)

    ReplyDelete
  7. cik mat..
    wsalam cik mat..alalalala jangan sedey2..boleh rembat mana2 lagi tu..saya pun 1st time jumpe kotakss kat amcorp..tu yang sepantas kilat aka garuda tu..hehehe..

    masing2 ada tempat2 menarik kan..macam ktorg kat KL ada amcorp, MAHA & stadium..tapi kalau cam cik mat boleh selalu terjah rengit & benut...kan best ke sana..cam org perak ada ML & org penang ada rope walk..kena rajin2 menerjahkan diri..(ayat nie menbantu ke kurangkan sedey?..hehe..)

    ReplyDelete
  8. kak chemp..
    hehehe..saya rembat teko nie sebelum saya pi solat..saya jalan2 seround dulu..tu yg jumpe kotakss yg cun tu..ada lagi 2 ketui yg tinggal..yg dua tu sy dah ada..tinggal yg pesen nie belum..sebab tu terus melakukan proses tawar menawar..hehe.. ;)

    ReplyDelete
  9. kak amy..
    alaaaahai siannya kalau tenet lembss..saya pun kalau jadi camtu takde mood nak bertenet..takpe akak..nanti akak balik back for good kita buat lagi..aritu kak inakl pun takleh join..bila ek akak balik msia?..hehe..

    ReplyDelete
  10. kak azah..
    ok akak..saya beli kat en. khairul @ k-rol..rasanya dia ajer yang jual teko kotak..nanti akak suh ler kakak akak tu survey2..kan dekat jer taman medan dengan amcorp..tiap2 minggu boleh terjah..hehe.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..