Thursday 17 December 2009

~Lightweight vs Heavyweight Pink Roses~



salam semua..



nak share koleksi roses yang baru menemui mommy montokss yang ayu jelita..set roses nie penah terbaca di blog kengkawann yang lain..seakan anak dara yang manis lagi ayu jelita..lupa pulak tulisan sape..cik mat agaknya..hehehe..

teapot debabss dari cik tasha antik..

cawan mulut jahat saya beli dari kak sue antik mankala piringnya saya terjumpa di apekss..cuma ada 2 set...
biasanya mulut lebar nie ringan dan nipis..


set cawan yang berat nie beli dari kak amy tanjung malim..berat yang amat..macam cawan kopitiam pulak..warnaya pink agak gelap tapi masih dalam family yang sama..cukup 6 set..

that's all for today..
Selamat Menyambut Tahun Baru Hijrah 1431..





6 comments:

  1. salam yatt..tomei la pulak roses pink ni..akak dah mabuk roses dah ni..hari tu kat kk home deco beli deco2 sikit2, kat nilai pun beli..lain lagi yg ditampal dgn rose decal..fenin lalat dibuatnya..tp kalau dapat cawan atau teko ke yg bunga rose kat atas tu mesti fenin tu terus baik, silap2 magrain akak selama ni akak hilang...hehehe...

    ReplyDelete
  2. salam hijrah yatt..
    tiap kali kluar N3 baru memang mengancam..banyak koleksi yatt tak pernah pun akk tenguk.Set yang ni ayu lagi manis

    ReplyDelete
  3. salam yatt...
    Wawawaaaa..teko ala2 mat gebu lagi!!!...tapi i tell u, teko tu mmg seiras saya kann..gebu lagi montokss gitu....eh saya pun ada cawan tu 1 set...pstt...teko idaman kita sudah datang...dan ada satu lagi yg buat idung saya kembang....ishh nanti2 lahh cerita...

    ReplyDelete
  4. kak azah..
    wsalam akak..hehe..sian akak..migrain akak dah ok ke?..memang boleh mabuk ngan roses nie..saya pun giler tengok..kalau nampak roses memang nak rembat ajer..sib baik tak terbawa2 sampai kat deco rumah..fening pulak cik abang..hehehe..
    akak kolek ler skit2 koleksi roses..tapi yg roses nie dah mahai skit dr yg lain..saya pulak tak kira..semua saya berkenan...hehehe...

    ReplyDelete
  5. kak aton..
    salam maah hijrah buat akak gak..memang semua pattern tak kira warna bunga..semua saya rembat akak..hehe..banyak gak yang pelik2 saya jumpa kat amcorp..sebab tu akak jarang nampak..tapi set pink kat atas tu memang sweeeet jer.. ;)

    ReplyDelete
  6. cik mat..
    ~hehehehe..teko gebu tu saya beli dua sekaligus..sekali ngan gandum..cawan pink roses ni sib baik beli ngan kak sue..kalau tak mana nak cari..
    ishhhhh nie yg berulat mata nak tengok..dah ler ceq takdak lagi..bilalah kobis nak jatuh ke riba???..semalam ceq dah ym tanya berita gumbira tu..cik mat tak reply..huhu..

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..