Sunday 25 August 2013

~Set Aladin Double Roses~



السلام عليكم
subuh di pagi ahad yang mendamaikan...
 

 saya selalu merasakan masa cepat berlalu pergi..terlalu pantas..anak2 cepat membesar..hari berganti hari, bulan berganti bulan..tahun berganti tahun..sedar tak sedar sudah di bulan ogos 2013 dan saya juga makin hari makin dimamah usia..saya sedar dengan perkembangan semasa, saya sudah lagha'..banyak masa dihabiskan di depan halaman maya dan di laman sosial..


 dengan itu, saya juga sedikit sebanyak mengurangkan aktiviti bertenet..dan masa banyak dihabiskan dengan kerja-kerja rumah dan juga bermain dengan anak2 terutamanya dengan anak daraku nan sorang itu..


maka terjawablah soalan jika saya jarang berfb atau kerap update posting di blog..bagi saya semuanya kena bersederhana..jangan terlalu kerap dan jangan tiada langsung...

 tak lupa terima kasih buat kawan2 blogger yang tak jemu2 bagi support untuk saya kembali menulis di blog kesayanganku ini..terima kasih zany, terima kasih kak antik aina, terima kasih sya kifli, terima kasih bro abah koleksi abah, terima kasih kak ca casaoma,terima kasih juga kak atiey...
terima kasih kerana sudi singgah dah sempat memberi komen yang membina..





6 comments:

  1. betul tu kak yatt...setuju sangat...x per..jarang2 update pun janji kita hepi kan...walaupun kat blog ni hanya catitan yang ringkas...tp ia memberi seribu memory pd kita nanti...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you sya atas pengertian..yang penting geng2 pml sentiasa dalam ingatan..terima kasih sekali lagi sebab sudi singgah komen ❤

      Delete
  2. hai yatt,,, betul apa yatt tulis tuu,, semakin usia meningkat kita kena bersederhana dalam ber fb,, bukannya apa bila anak anak semakin membesar mereka lebih memerlukan perhatian dari kita melebihi segala galanya. Apapun seperti kata syakiffli,,menulis di blog lebih kepada memori indah kita menulis tentang anak anak dan hobby. So pada akak ,, memang bersemangat nak rajin update blog walaupun seminggu sekali. Emmm,,boleh jimat duit lagi sebab tak tengok jualan PML dan segalanya kat fb tu. Bye yatt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..betui tu kak aina..memang saya bersemangat sekarang nak hapdet blog lagi2 quota blog dah ada pulak..dulu saya stop sebab pic blog dah cukup quota..sama2 kita meriahkan blog kiter ye..at the same time boleh menangkis anasir2 jualan PML..kihkih

      Delete
  3. sama2 kak yatt...betul tu apapun kite kene bersederhana dlm kehidupan kita di dunia ni...sekadar coretan ringkas dlm blog pun dah cukup kan kak =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zany..hapdet koleksi baru tau..lama tak tgk koleksi pml baru..simple2 pun jadilah..pengubat rindu!! :))

      Delete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..