Sunday 25 August 2013

~Bila Sayang Kian Hilang.....~




 السلام عليكم
 petang ahad yang mendung nan sepi..




dalam lubuk hati saya, dalam banyak2 bunga pml..bunga ni dah kurang mendapat perhatian saya..kalau ditakdirkan saya nak letgo, bunga ni akan saya lepaskan..sekelip mata kan manusia ni berubah..


kalau dahulu bunga ni bunga kesayangan hamba..



sekarang dah hilang serinya..hehehe


 set siku complete pun masih dalam kotak..tak berusik..

                        

               itulah lumrah kehidupan..saya hanya insan biasa :))))




3 comments:

  1. salam yatt,, rasa tergelak baca n3 kat atas,, akak pun macam tuu juga yatt,,,mana yang di pandang mata tuu kurang serinya,, maka akak akan asingkan dalam kotak dan bersedia untuk di letgo. Hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam kak aina..hehe..betul kan..agaknya sebab dah banyak sangat kot sampai jemu..kalau nak letgo masa nak mengepack pulak takde..kihkih

      Delete
  2. Akum yat...klu yat nak letgo, please inform sbb saya nak start join hobi minat pml...hehe. my contact no 0174467858

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..