Sunday 22 January 2012

~220112224~It's Not Just A Number~





السلام عليكم
salam pagi ahad..



syukur alhamdulillah..di pagi 22 Januari 2012, masih boleh menghirup udara dan hidup di muka bumi ini..pada tarikh ini, 33 tahun lepas, seorang ibu bertarung nyawa melahirkan insan yang bernama yatt..



pada 2.24 pagi ini juga, saya terbangun..terasa sakit bersalin seolah2 tiba masanya..terbayangnya sakit yang sama sewaktu mak melahirkan kami semua..besarnya pengorbanan kasih seorang ibu..



tak lupa selamat hari lahir juga buat binda cik mat yang menyambut hari kelahiran yang sama..pastinya anaknya yang tak jemu2 bertarung di dapur akan menyediakan juadah istimewa buat bindanya yang tersayang..

tak boleh mengarang panjang..sedang bersiap2 memulakan perjalanan ke utara..sampai bertemu lagi..

salam sayang,



5 comments:

  1. yatt
    hepi bestday, semoga yatt sihat dan nanti selamat melahirkan baby yang comel dan sihat.... amin

    ReplyDelete
  2. Salam Yatt

    Happy birthday:)
    May all your wish come true

    ReplyDelete
  3. Salam Yatt,
    terlupa dan ketinggalan keretapi akak ni..Happy Belated Birthday Yatt.. Semoga semuanya dipermuahkan oleh Allah SWT ...Amin

    Kak Azzah

    ReplyDelete
  4. salam kak yattz,

    semoga umur akak hidup bahagia di samping family terchenta forever and ever.... happy bestday..(err... terr lajak nak wish..ya ampunnn)

    ReplyDelete
  5. kak shima, kak azzah, kelly & wawa..thanks atas ingatan..moga semuanya dipermudahkan oleh Allah di tahun baru ni..doa2kan saya selamat dengan baby coming soon ni..insyaAllah..
    toche2...

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..