Wednesday 30 November 2011

~Crave for Pineapple!!~




السلام عليكم

salam rabu..



percaya atau tidak, sepanjang saya berbadan dua, nenas menjadi pilihan pencuci mulut..walhal dulu buah ini cukup dielakkan..setiap hari saya membeli & menikmati nenas di cafe..setelah beberapa hari berkerja di luar, keinginan nak makan nenas tak boleh ditahan lagi..lalu singgah ke gerai buah membeli 2 biji nenas..saat n3 ini ditulis, dah habis sebiji di"baham" saya & anak2..hehe..




begitu juga dengan PML..mengidam sungguh ngan tureen nenas ni..dalam n3 yang lepas {J&G Meakin Tureens} saya war2kan keinginan nak memiliki si tureen sunflower nenas..tak sangka dapat juga dari kakak aida cayang..




yang kaum kerabat di bawah ni adalah hadiah sampingan dari kak aida..buy 1 free macam2 ada..hehe..thanks banyak2 kak aida..semua iollss sukaaaa... ;-)







buat kak aida cayangg..ecard for you ~



dengan adanya tureen sunflower J&G Meakin..dengan ini saya mengisytiharkan..pencarian tureen polos meakin ditamatkan..hehe..alhamdulillah..now let's sunflower join the club~celeste, jade, rosa, rosa cinderella & sunshine..




salam sayang,



5 comments:

  1. kalau dah banyak macam tu, ditambah pula ada macam-macam warna..... memang best, syabas Yatt

    ReplyDelete
  2. wah nampak lawa la dengan tema kuning,tak tahan tgk cawan Lipton tu.Dah dapat tin Lipton ye?

    ReplyDelete
  3. bro spallan
    ~thanks bro singgah sini..saya collector sampingan jer nihh..hehe..

    ReplyDelete
  4. bro nikths
    ~tin lipton tu hadiah dari kak aida..tak sangka gak dapat..free lagik!..hehehe..

    ReplyDelete
  5. Υоu аre so cool! I ԁοn't think I have read through something like that before. So nice to find someone with a few original thoughts on this subject matter. Really.. thank you for starting this up. This web site is something that is required on the internet, someone with some originality!

    My blog ... chatrandom

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..