Sunday 28 August 2011

~Salam Lebaran 1432H~





السلام عليكم
salam lebaran 1432H




syawal makin menghampiri..ramadhan yang mulia makin berlalu..saya masih di KL..insyaAllah lepas asar baru bertolak balik ke kampung cik abg di kluang..bukan sahaja beraya di selatan, kampungku di utara juga bakal dijejaki..

di kesempatan ini saya memohon jutaan kemaafan buat semua sahabat handai, geng PML dan juga kaum keluarga yang dikasihi andai ada salah silap yang sengaja atau tidak disengajakan..

ramadhan kali ni paling kurang saya bergurau senda dengan kawan2 PML..saya alah/muntah dek "buatan orang"..hehehe..kali ni kami beraya berlima..tahun depan insyaAllah beraya berenam..atas ketidaksihatan inilah membuatku menyepi seketika dari aktif berblogging mahupun di facebook..rezeki di bulan ramadhan..harap kawan2 tidak salahertikan "kehilangan" saya buat seketika..saya akan kembali bila semuanya normal seperti sediakala..

sesi flashback ecard di yatt's precious..
3 ecard bermakna dah hampir 3 tahun saya berblogging..

tahun 2009


tahun 2010..


ecard terbaru 2011..




selamat berhari raya
&
safe journey

salam sayang,






No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..