Saturday 25 June 2011

~Peminat Coke Tegar~




السلام عليكم
salam pagi sabtu..



yeayy!!..alhamdulillah..berjaya mendapat keenam2 kaler gelas can coke ni..dengan bantuan n3 yang lepas {please help me!}, ramai yang mengoffer..thanks for uolss..



bercerita tentang coke..sebenarnya saya bukan peminat tegar koleksi coke tapi saya adalah peminat minuman coke no 1..bayangkan setiap hari sejak sekolah rendah ni adalah minuman rasmi..rasanya dulu setiap hari saya akan beli 2 botol coke lepas balik mengaji..hehe..dulu masa saya kecik, di kedai runcit berdekatan, minuman bertin masih tak wujud..yang ada hanyalah botol kaca coke dalam peti ais coke..so kalau nak beli bukak penutup botol sendiri dah masukkan dalam plastik dan lepas tu..enjoyyyy..hehe..





nasihat ayah dulu saya tak peduli..inilah minuman yang diteguk saban hari termasuk masa berbuka di bulan puasa..teruk kan..sekarang atas kesedaran kendiri tentang bahaya coke ni saya telah kurangkan..sangat kurang berbanding zaman2 dolu2..yang pastinya tak boleh berhenti..hehe..



ni lah hadiah dari kak wann LC..charcoal keluaran awal dalam koleksi can coke ni..itu bestnya networking dalam geng2 PML..




that's all for now..
tata..

salam sayang,




No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..