Sunday 27 March 2011

~Tureen Maniac~



السلام عليكم
salam senja nan jingga..



penat sangat minggu ni..weekend pun ada workshop di hotel area PJ..tapi yang bestnya dekat2 ngan amcorp mall..hehehe..lunch time ajer berlari ke sana cuci2 mata..sempat ler bertemu dengan geng2 PML walaupun cuma seketika..percaya atau tidak, dalam masa 3 hari workshop, saya boleh berjumpa dan terjumpa kak fitty, abang anuar, nyonya lawa, abang baharin, zefa dan seller2 antik di amcorp mall..



dengan bateri yang boleh dikatakan dah blink blink..saya snap juga lagi satu tureen yang saya miliki..saya pun sebenarnya dah lupa mana saya dapat tureen ni..tapi yang pastinya dah lama dapat..tahun ni boleh kira dengan sebelah tangan apa yang dibeli..(maksudnya ada pengurangan..so oklah tu kan..hehehe..)..biarpun dah banyak tureen kita miliki, saya pasti geng2 PML kalau jumpa tureen yang berpatutan dan cun mesti akan rembat jugak..betul kan kan kann??.. ;-)


sampai bertemu lagi..

salam sayang,




No comments:

Post a Comment

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..