Sunday 13 March 2011

~Memori Batu Pahat~




السلام عليكم

salam senja ahad..



walaupun ceritanya dah basi, tetap kuabadikan di blog ini..ini adalah pics kenangan menziarahi makjah sekeluarga di batu pahat..sepanjang saya bercuti ke johor, hujan tak berhenti2 mencurahi bumi..sampai kitorang terpaksa bermalam di rumah mak saudara selepas kampung cik abang di kampung bentong kluang dinaiki air..selepas bermalam di kluang, kitorang meneruskan perjalanan ke kota tinggi..tapi sebelum tu, bermalam di rumah SIL di batu pahat..peluang ke batu pahat tak disia2kan..lalu calling2 dan dengan bantuan abang long, sampailah saya sekeluarga ke rumah makjah yang luas dan tersergam indah..

saya sampai rumah makjah dah tengahari..sampai2 ajer terus makjah hidangkan kuih lapis kalerpul ni..


teko aladin wet roses hoccay.. ;-)


belum habis menikmati kuih lapis, makjah menjemput kitorang makan nasi..rugi cikmat tak dapat soksek2 together2..sebab menunya>>wallaweyyy..marbeles!!


antara pml2 yang dipamerkan..indah tersusun rapi..




sebelum pulang, ada ole2 dari makjah..tapi belum snap picnya..jadi kita layan dulu tanda ingatan adik, anak bongsu makjah..terima kasih yer dik..mug boh yang cantik..petang2 di sini mendung tak berlagu..pekena teh o panas dengan cekodok ikan bilis lagi..hehehe..


lastly, saya sekeluarga tersangat berbesar hati dapat menjejakkan kaki ke rumah makjah..pak long & adik pun sangat2 ramah..terima kasih tak terhingga di atas layanan baik makjah sekeluarga..insyaAllah ada rezeki kita bertemu lagi..

salam sayang,





1 comment:

  1. Hеllo i аm kаvin, itѕ mу first time to commenting
    аnyplace, when i гeaԁ this poѕt i thought і
    cοuld also сгeаtе cоmment ԁue to thіs brillіаnt ρiеce οf ωгiting.


    Lοоk аt my web site beat premature ejaculation

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..