Tuesday 8 February 2011

~Roses Everywhere!~





السلام عليكم
salam selasa..


arini coti2 dok rumah sebab anak keduaku farihin demam campak..berjangkit dengan abangnya yang kena minggu lepas..harap2 cepat yer baik anakku sayang..sebab nak simpan cuti untuk raya nanti..hehehe..

sementelah kuberada di rumah..membawa keluar rete karun yang tersimpan untuk dikongsi di sini..semuanya dah lama dalam simpanan..baru berkesempatan nak snap..tak banyak barang baru yang dirembat sekarang disebabkan masalah penempatan..

bavarian chocolate pot jauh datangnya..rembatan aris shabby shaq..sampai bulan puasa yang lepas..cik abangku dah rasmi bancuh teh di dalamnya masa waktu berbuka di kedainya..sampai 3-4 hari jugak..saya ada gak tanya..katanya belum sampai ..nak dijadikan cerita, kuternampak pic diorang berbuka puasa di fb..huh!..rupanya diorang dok guna kat kedai..angin ler kejap..best kata diorang sebab besarrr punya choc pot ni..puas bancuh air teh di dalamnya..huhu..sabo ajerlah..


kejadian choc pot ini sungguh indah..jadilah dapat seketui pun..



tureen bulat ni dari wan penang..dah lama juga rasanya wan tak dapat tureen kan..gamaknya tureen dah pupus dek hunter PML yang mengganas sekarang..hehehe..


pinggan mungkum di belakangnya pula adalah hadiah dari kawan abangku..johnson bros..sangat cantik!..psssttt taj..u penah jumpe ke teaset bunga nihh??..sangat sangat cun!..


tureen bujur ni yang saya dapat waktu awal2 kolek si tureen berbunga2..dari madam teh amcorp di pertengahan tahun 2009..

dua tureen bujur & bulat..sama bunganya tapi tak serupa..

tak lupa..
selamat hari lahir buat adikku sakinah hussain..
sampai bertemu lagi

salam sayang,





3 comments:

  1. salam kak yatt..cantik2...suke sy tgk...lawak bila bace choc pot tu siap kene bancuh teh lg...hehehe....yg pinggan JB tu bunga die seakan2 bunga kat turen sy la....cube akak tgk..
    http://ezanygallery.blogspot.com/2011/01/tureen-berkaki-bunga-ros.html

    ReplyDelete
  2. che yatt....kalau i ada cawan jb bunga tu...i dah lama jual...hikhik.....terlalu femanine...ahakkk..i x da cawan motif tu..

    ReplyDelete
  3. salam yatt,
    unik design choc pot tuh ya, ala2 klasik english gitu. bunganya pun ayu, i likeeee....

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..