Sunday 21 November 2010

~Enuf is Enuf~




السلام عليكم
salam petang ahad..



tak ke mana arini..just dok rumah..sebelum nak keluar main2 di taman ngan my heroes..nak share pics ulangtayang di fb..tajuk n3 tu sebabnya dah nak stop kolek bunga ni..dah dapat idaman hati..kiranya daku telah tutup buku koleksi ni ya...hehehe..

dulu penah n3 koleksi big rose ni..boleh klik {di sini}...set aladin slim ni saya beli dari kak fuziah..masa beli set ni hampir complete tanpa sugarpot..




tak lama lepas tu saya barter or beli sugar pot dari tasha (lupa pulak..hehe..)..warna pinknya lebih pekat



aladin yang cun melecun ni tentunya dari en.eis kita..dulu cuma ada 3 set cawan MJ..now dah complete..ada yang saya rembat dari kedai antik tingkat atas amcorp mall..



ketiga2 aladin slim, gumuks & standard..


beza saiz aladin gumukss & standard..



kecantikan teko kotak yang tiada tandingannya..


si bulatss dari nassir..memang ada dua..tapi satu dah cedera..kalau enlarge pic ni boleh nampak di mana cacatnya..hehe..


cawan satu set ni jumpe apeks rasanya..


sampai bertemu lagi..
tata..

salam sayang,




1 comment:

  1. Salam Yatt,
    lamanya akak tak update blog PML ... selalu juga jengah tapi tengok-tengok dan BW aje... tak sempat nak tinggal komen, sekarang tgh bz marking dan nak selesaikan bagi markah students..

    wahhh..baca tajuk tu terkejut juga...ingatkan Yatt dan nak berhenti collect PML...macam tak caya aje..hehehe...bila baca mmg sahlah HANYA berhenti collect bunga ni SAJA! yang lain belum habis collect lagikan... hehehe...

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..