Saturday 23 January 2010

~Once Upon A Time~




salam sabtu semua..



malas rasanya minggu nie nak buat sesi fotografi..seperti biasa..saya godek2 dalam folder..terjumpalah teko burung yang belum penah di n3..ada kisah di sebaliknya..

dulu saya ada 2 ketui teko burung cenggini dari tasha antik untuk dipadankan dengan cawan comeyy pemberian kak sue antik..sayang seribu kali sayang..tangan si kecik rupanya geram & berminat melihat teko si burung gagak hitam nie..hehehe..



percaya atau tidak..dulu sebelum baby pandai berjalan..saya hanya letak teko2 kat belakang tu bebas di atas meja..MIL pun tanya diorang tak usik ker..dengan pantas saya menjawab..diorang baik..tak usik punya..dan2 tu gak pecah depan mata saya & depan MIL lepas sesi shooting si gagak hitam..haaa..padan muka..punyalah konfiden..akhirnya dengan hanya sekali libasan tangan si kecik terus pecah menyembah bumi..hehehe..


sekarang teko burung yang satu tu dah selamat saya letak dalam lemari dan semua teko2 atas meja tu dah saya pindahkan ke tempat yang lain..itulah satu2nya teko yang berjaya di"permain"kan dek tangan si kecik fariq pewaris harta karunku..hehehe..


itu jer citer untuk hari nie..
tata..






6 comments:

  1. salam Yatt...petang semalam akak ke kedai terpakai di pauh panji ni, ada 2 ketul teko bunga sebiji cam ni, satu besar satu lagi teko besar bertangkai...akak tak tanya pun harga sbbnya tidak memenuhi citarasa akak. Cawan pun ada cuma tak ada piring.

    ReplyDelete
  2. salam yatt...
    Saya pun pernah nampak dulu kat kedai apek, tapi tak beli sebab kurang kenan.....Pecah 1 tu tak pe lah, anggap je ajal si teko tu dah sampai..hhehehe..

    ReplyDelete
  3. salam yatt..biar pecah di mata...jangan pecah dihati hehehe...cawan rossa princess kak pecah 1 biji dek kucing buntingg....geledah almari terbukak akak tu..belum sempat bukak mulut nak halau dah berbunyi cawan tu ..pecah jua cawan tu..nak dimarah kucing...nasib badan...

    ReplyDelete
  4. mrsnor..
    wsalam akak..hehe..tu awal2 membeli belah ngan tasha..semua saya sapu bersih sebab kononnya nak variasi..tak pelahh..asalkan ada kenangan saya penah ada teko rupa camtu kan..walaupun seikhlas hati saya pun kurang kenan..tapi dek harga tasha jual masa tu sungguh menarik..so saya rembat gak..hehehe..skrg nie kalau ada sahihh saya tak beli.. ;)

    ReplyDelete
  5. cik mat..
    ya betulll..dah sampai ajal dia di tangan si fariq..apa nak dikato..hehe..lagipun idak ler beria2 nangis dia pecah..sebab teko tu pun ekceli bukan ler lawaa sangat..hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  6. kak nor..
    wsalam akak..alaaaahai siannya akak..seriau gak kalau ada kucing kan kat rumah..abis dilibasnya teko2 kat rumah..hehe..dah ler cawan rosa princess akak pulak tu..sayangnyaaa..takpe akak..ada rezeki jumpe lagi kan..hehehe..nak marah pun tak guna kan..sian pulak kucing bunting.. ;)

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..