Thursday 26 November 2009

~Salam Aidiladha~



salam aidiladha..




takbir raya sudah kedengaran..
di kesempatan nie..saya nak ucapkan..
Selamat Hari Raya Aidiladha & Maaf Zahir Batin....


tahun nie takde ibadah korban..sebab saya beraya di KL jer..insyaAllah kalau ada rezeki pada tahun2 mendatang..

menyebut perkataan korban..jom kita tengok koleksi Blue & Grey Batik yang dapat dikumpul setakat nie..ada di antaranya yang "terkorban"..hehehe...

seketui pinggan makan flag & crown~kak aj



seketui pinggan makan YK Crown~kak aj



2 ketui piring kuih~kak aj



manakala 2 item bawah nie dari eija..cadangan awal nak barter dengan teko saya...tapi malangnya kedua2 platter & pinggan makan JB "terkorban"..sebenarnya datang sekali dengan tureen yang dibeli dari eija pada n3 sebelumnya..sib baik tureen comey tu terselamat..hehehe..


saya cuba yang terbaik untuk gam..inilah hasilnya..tak bape nak kemas sebab banyak yang terserpih..huhu..sedihnya..dah lama teringin platter JB nie..takde rezeki..


pinggan makan pun terserpih..pun dah digam..



last but not least..still dalam batik range..
BATIK tureen!!!!!
from kak bonnie amcorp..
saiz sedang..



that's all for tonite..
safe journey pada semua yang balik kampung...pada kakak2 & abang2 yang tengah memasak santapan raya tu..safe cooking..huhu..sedih tak dapat balik beraya...





3 comments:

  1. Salam Yatt,

    huish..pelik akak...rasanya tadi dah penat taip panjang2 kat komen nih... tengok balik dah tak ade , hilang lah pulak...

    tapi yg pasti...akak mmg suka tgk koleksi batik ni... especially yg tureen tu!!!
    huhu...byk juga ya Yatt dpt dari Amcorp Mall... tapi kena rajin ya tiap2 minggu kena gi tengok... dia hari sabtu atau ahad.?? akak pergi hari ahad... hari sabtu pun ada ke?

    ReplyDelete
  2. wsalam kak azzah..
    ~akak suka yea koleksi batik?..saya kan sebenarnya baru nak start kolek batik..dulu saya akui saya tak pandang..cinta baru berputik...hehehe..syukur alhamdulillah dipermudahkan dpt tureen batik ijau & grey nie..
    saya memang kaki ronda amcorp ler akak..tapi dulu lahh..sekarang nie sebulan sekali jer..fleamarket setiap sabtu & ahad..tapi ahad lagi meriah..tapi kalau saya ke amcorp saya tak pegi semua booth..saya pegi ke kakak2 yang saya kenal jer..hehe..atas faktor waktu yg dikejar..selalunya pegi ngan hubby..dia kasi 15-30 minit jer utk pilih..dia tunggu dalam kereta..saya tak tentu..kdg pegi ahad..kdg pegi sabtu..ikut hari cik abang cuti..hehehe..akak kena ler berbaik2 ngan diorang..kalau dah baik senang nak contact..kot2 ada barang baru sampai diorang akan simpankan utk akak.. ;)

    ReplyDelete
  3. Kak kt sya ada pingan england nk jual klau mau blh kol atau wsap 01111045470

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..