Wednesday 18 December 2013

~Teko Aladin Sweet Flowers~





السلام عليكم



lama kan tak update..ni bukan setakat suam2 kuku..dah jadi sejuk gedi kata orang2 utara..hehehe..so as a starter just nak share teko aladin sweet flower yang cun-melecun ni..punyalah pemalas  nak hias bagai..dapat2 terus snap..hehehe..teko aladin ni dikategorikan payah nak dapat di sini..hanya collector yang collect bunga ni jer yang cari..so tak banyak saingan berbanding bunga2 hot PML yang lain..




untuk perkembangan terbaru pada yang bertanya..saya dah lama berpuasa dari membeli pml..alih2 bukak fesbuk dapat pulak idaman hati...sekarang ni membeli yang mana perlu sahaja..just nak cukupkan mana2 koleksi yang kurang..memang nak berhenti tak boleh jamin 100% tapi sekurang2nya dah banyak berbeza berbanding dahulu..sebab tu saya kurangkan aktiviti sosial di alam maya..tu salah satu cara untuk saya kurangkan nafsu shopping PML yang tak penah padam..hehehe..ternyata cara itu berkesan untuk saya yang gila PML..yang happynya dah jarang2 membeli semalam terbukak fesbuk lagi dapat rembat 2 aladin idaman hati sekian lama..
tq pada seller aka sahabat PML jua..♥

sampai jumpa lagi..


4 comments:

  1. salam yatt,, apa kabar,, rindu dengan koleksi pml yatt,,, akak pun sama yatt,, suam2 kuku aje blog akak,, hihi,,,jumpa lagi yatt, bye2,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam kak aina..cinta pada PML masih utuh walaupun blog jarang dipedulikan..hihi..terima kasih sbb tak jemu2 datang bertandang ❤Mmmmmuah❤

      Delete
  2. aladdin idaman sy tu...sy pun collect bunga ni...hehe lain dr yg lain..org x suka kite suke kan...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betui3 zany..kurang skit saingan..hihi..akak akan booked kalau ada yg jual ye..kena beli jauh dari seberang ni..jarang tengok local jual :))

      Delete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..