Saturday 23 July 2011

~Geng PML~






sepanjang terjebak dengan koleksi PML..ramai juga rakan2 maya yang saya dapat jumpa..termasuklah kawan2 dalam pic di dalam n3 ni..semuanya berjumpa secara kebetulan..tak berjanji pun..

antara yang terbaru saya temui adalah abang mohassah, adik shahril 2 minggu lepas..masa ni bergambar di booth kak bonnie..


di antara jejaka2 PML..hehe..


bersama adik shahril..masih muda..rasanya sebaya dengan ezany..


yang ni pula kak izan..agak rushing jugak sebab saya pada masa yang sama mengontrol my heroes..hehe.


lastly sebelum pulang terserempak ngan cikgu ct di booth eis..


ramai lagi yang saya jumpa tapi tak sempat nak snap..

sepanjang saya berblogging, collector PML bertukar silih berganti..cuma saya yang masih setia di sini..di mana agaknya geng2 PML yang lama2??..miss uolssss...huhu..


salam sayang,





1 comment:

  1. akak pun rindu nak berniaga semula tapi buat masa ini keaadaan diri tak mengizinkan... agak letih... brg jualan masih berkotak2 dalam stor.. entah bila nak buka semula... insyaAllah akan kembali berjualan satu hari nanti.......

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..