Sunday 31 October 2010

~Meakin Resemblance Part II~




السلام عليكم

salam senja ahad..



set ni saya beli dari taj..ada kot 3-4 bulan yang lepas..yang kelakarnya lepas beli jer terus saya simpan dalam kotak..pastu saya tengok2 balik n3 taj yang lepas..boleh saya tanya taj balik..set ni ada ker tak lagi sebab saya nak beli..hahahaha..kan dah malu sendiri..



saya suka set japan ni sebab ala2 meakin..yang meakin susah kemain nak tambah..so saya rembat ajerlah yang buatan japan ni..dulu saya penah beli satu set dari kak fuziah..boleh klik {di sini}..kiranya ni set japan gumuks kedua yang saya beli..kalau nak tengok set yang ketiga..tungguuuu...hehe..



bertemu lagi di lain masa..
takde idea nak mengarang...hehe..

salam sayang,




2 comments:

  1. salam Yatt , cantik la set gemuk ala2 meakin ni akak pun teringin kalu dapat 1-2 set , set dari cina dah dapat teringin juga nak tambah set england n jepang pula hehehe kena tanya kat Taj la juga ya hehehe

    ReplyDelete
  2. salam kak...
    cantiknye set japan ni....sy dulu ada piring kuih die tp dah dijual...hehee...klu tau akak ada set ni, sy bg kat akak...set ni mmg cantik, bunganya tu menarik...bila la nak dpt set mcm ni agaknye..payah benor...hehee

    ReplyDelete

Dear friends..Thanks for visiting Yatt's Precious and I really welcome all your comments..Please leave your comment here..